Η προσωπικότητα του παιδιού μπορεί να επηρεάσει τις επιδόσεις του στην ανάγνωση και στα μαθηματικά, σύμφωνα με μια νέα μελέτη ψυχολόγων από το Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Όστιν η οποία δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «Journal of Personality and Social Psychology».
«Κλειδί» η «ανοιχτή» προσωπικότητα
Συγκεκριμένα οι ερευνητές είδαν ότι όταν τα παιδιά έχουν πιο «ανοιχτή» προσωπικότητα, όταν έχουν αυτοπεποίθηση αλλά και συνεχή περιέργεια να μαθαίνουν νέα πράγματα εμφανίζουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν καλύτερες επιδόσεις τόσο στην ανάγνωση όσο και στα μαθηματικά. Αντιθέτως, τα παιδιά που είναι πιο «κλειστά», σχολαστικά και επίμονα δεν εμφανίζουν τόσο καλές επιδόσεις τόσο στην ανάγνωση όσο και στα μαθηματικά.
«Τα ευρήματά μας παρέχουν επιπλέον γνώση σχετικά με το πολύπλοκο «παζλ» των δεξιοτήτων που αλληλεπιδρούν και οδηγούν σε διαφορές στην ακαδημαϊκή επιτυχία μεταξύ παιδιών. Δείχνουν επίσης την πολυπλοκότητα της γενετικής αρχιτεκτονικής της ακαδημαϊκής επιτυχίας, η οποία απαρτίζεται από πολύ περισσότερα κομμάτια εκτός από την ευφυΐα» ανέφερε η κύρια συγγραφέας της νέας μελέτης, Μαργκερίτα Μαλανκίνι,μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Τμήμα Ψυχολογίας και στο Ερευνητικό Κέντρο σχετικά με τον Πληθυσμό του Πανεπιστημίου του Τέξας στο Οστιν...