“Φαντάσου τις δυνατότητες”
Όταν οι Aqua έγραψαν το τραγούδι “Barbie Girl” πίσω στο μακρινό 1997, όλες οι κούκλες φαίνεται να είχαν ως μοναδικό σκοπό της ζωή τους τη διασκέδαση, τα ρούχα και τις βόλτες με τον Ken. Στο 2015 όμως, η ισότητα βρίσκεται στο επίκεντρο της διεθνούς ατζέντας, και κάθε γυναίκα προσπαθεί να εμψυχώσει τις υπόλοιπες με όσα μέσα διαθέτει. Όπως φαίνεται, η Barbie βρήκε τη θέση της στη σύγχρονη κοινωνία τόσο σε εμφάνιση όσο και σκοπό, επαναπροσδιορίζοντας τα γυναικεία πρότυπα για κάθε μικρό κορίτσι εκεί έξω.
Η πρόσφατη διαφήμιση της Mattel έχει ως τίτλο “Φαντάσου τις δυνατότητες” και καθοδηγεί με το ερώτημα “Τι συμβαίνει όταν τα κορίτσια είναι ελεύθερα να φανταστούν ότι μπορεί να γίνουν τα πάντα;”. Κρυφές κάμερες δείχνουν τις αντιδράσεις πραγματικών ανθρώπων, μπροστά σε μικρά κορίτσια που υποδύονται ρόλους της καριέρας που ίσως θα ήθελαν να ακολουθήσουν όταν μεγαλώσουν, όπως καθηγητές, κτηνίατροι, προπονητές, μουσειολόγοι και σύμβουλοι επιχειρήσεων.
Στο τέλος, τα κορίτσια υποτίθεται ότι παίζουν στα υπνοδωμάτιά τους με τις Barbie, κλείνοντας με τη φράση “Μπορείς να γίνεις τα πάντα”.
Η νέα διαφήμιση της Barbie επαναπροσδιορίζει τα γυναικεία πρότυπα
“Φαντάσου τις δυνατότητες”