H IKEA γιόρτασε τη νέα της καμπάνια με τον πιο ευφάνταστο τρόπο

Μια ιστορία αγάπης με σκηνικό ένα σπίτι IKEA

ΓΡΑΦΕΙ: MISSBLOOM TEAM

H ΙΚΕΑ γιόρτασε την ολοκαίνουρια καμπάνια της εταιρείας για το 2020 με τον πιο ευφάνταστο τρόπο. Με ένα θεατρικό έργο εμπνευσμένο από την καμπάνια της εταιρείας «Σ’ ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι», όσοι βρέθηκαν εκεί απόλαυσαν μια ιστορία αγάπης που συνέβαινε με σκηνικό ένα αληθινό σπίτι ΙΚΕΑ.

Το «Pillow Talk: Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας»

Μια τρυφερή ιστορία αγάπης της Σοφίας και του Αντώνη, που υποδύθηκαν η Ευγενία Σαμαρά και ο Γιάννης Ποιμενίδης και εμπνεύστηκε και σκηνοθέτησε ο Δημήτρης Μαλισσόβας, απέδειξε πως ένα σπίτι ΙΚΕΑ παύει να είναι απλώς ένα σπίτι.

Είναι ένας χώρος συναισθημάτων, εμπειριών και στιγμών. Μέσα από ανατροπές αλλά και έντονες συγκινήσεις, η δράση της ιστορίας του πρωταγωνιστικού ζευγαριού είχε ως σημείο αναφοράς το χώρο που ξεκινάς και ολοκληρώνεις την ημέρα σου, το υπνοδωμάτιο. Καθόλου τυχαίο, αφού αποτελεί και τον πρωταγωνιστή του νέου καταλόγου για το 2020.