H ΙΚΕΑ γιόρτασε την ολοκαίνουρια καμπάνια της εταιρείας για το 2020 με τον πιο ευφάνταστο τρόπο. Με ένα θεατρικό έργο εμπνευσμένο από την καμπάνια της εταιρείας «Σ’ ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι», όσοι βρέθηκαν εκεί απόλαυσαν μια ιστορία αγάπης που συνέβαινε με σκηνικό ένα αληθινό σπίτι ΙΚΕΑ.
Το «Pillow Talk: Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας»
Είναι ένας χώρος συναισθημάτων, εμπειριών και στιγμών. Μέσα από ανατροπές αλλά και έντονες συγκινήσεις, η δράση της ιστορίας του πρωταγωνιστικού ζευγαριού είχε ως σημείο αναφοράς το χώρο που ξεκινάς και ολοκληρώνεις την ημέρα σου, το υπνοδωμάτιο. Καθόλου τυχαίο, αφού αποτελεί και τον πρωταγωνιστή του νέου καταλόγου για το 2020.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr