Μία ματιά στη νέα αισθητική της Ελλάδας όπως αυτή αποτυπώνεται στα brands, τα προϊόντα, τα σχέδια και τις ιδέες 36 νέων επιχειρήσεων ρούχων, αξεσουάρ, beachwear, αναμνηστικών και design αντικειμένων φιλοδοξεί να δώσει η διοργάνωση Greek Brand New.
Συνεπής στο ραντεβού της με τα νέα ελληνικά brands και τη δέσμευση των ίδιων των εταιριών, των επιχειρήσεων και των σχεδιαστών να ορίσουν τη νέα ελληνική αισθητική, η Greek Brand New επανέρχεται για 2η χρονιά στον χώρο του The Hub Events στις 15, 16 και 17 Ιανουαρίου. Μετά την επιτυχία της 1ης διοργάνωσης, φέτος ενδυναμώνεται σε αριθμό συμμετοχών με 36 brands, διατηρώντας υψηλά τα στάνταρ επιλογής, τα οποία παρουσιάζονται για πρώτη φορά δίνοντας το δικό τους στίγμα σε αυτή την σημαντική συνέργεια στήριξης και προώθησης του ελληνικού επιχειρείν. Στόχος της έκθεσης είναι να προβάλλει τις δουλειές νέων σχεδιαστών και να επιτύχει ουσιαστική ενημέρωση αλλά και μία επαφή με τους εμπόρους και τα ΜΜΕ.
"Η έκθεση απευθύνεται σε όλους του εμπόρους σε τουριστικά και καλοκαιρινά μέρη και σε ξενοδοχεία αλλά και σε μια νέα γενιά Greek Concept Stores με πιο design αντικείμενα που έχουν αρχίσει να ανοίγουν σε όλη την Ελλάδα και προς μεγάλη μας χαρά και στο εξωτερικό. Απώτερος στόχος μας είναι η Greek Brand New να γίνει ένας ετήσιος θεσμός όπου θα παρουσιάζεται ότι πιο καινούριο και σύγχρονο αισθητικά από όλο το φάσμα της νέας ελληνικής παραγωγής." δήλωσε ο Γιώργος Χατζηζαχαρίου, υπεύθυνος διοργάνωσης της 2ης Greek Brand New και ιδιοκτήτης του brand Lovegreece.
Το Greek Brand New στα social media
www.facebook.com/greekbrandnew22
www.instagram.com/greekbrandnew
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr