Μία για πάντα τον τρόπο που χρησιμοποιούσαμε το Facebook μέχρι σήμερα, ετοιμάζεται να αλλάξει ο Mark Zuckerberg.
Ο επικεφαλής του δημοφιλέστερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης αποκάλυψε πως πλέον θα δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στις αναρτήσεις από τους φίλους μας και όχι από τις επιχειρήσεις.
Με αυτόν τρόπο αναμένεται να περιορίσει τα fake news αλλά ταυτόχρονα και το περιεχόμενο από τις σελίδες εταιριών και οργανισμών, οι οποίοι θα δούνε το organic reach να μειώνεται αισθητά.
«Έχουμε δεχθεί αντιδράσεις από την κοινότητά μας ότι το δημόσιο περιεχόμενο -οι αναρτήσεις από εταιρείες, επώνυμες εμπορικές μάρκες και μέσα ενημέρωσης- εξοβελίζουν τις προσωπικές στιγμές μας, οι οποίες μας οδηγούν να συνδεόμαστε περισσότερο μεταξύ μας», ανέφερε αρχικά ο Mark Zuckerberg για να προσθέσει εν συνεχεία:
«Με αυτές τις αλλαγές περιμένω ότι θα μειωθεί ο χρόνος που οι άνθρωποι περνάνε στο Facebook, αλλά επίσης θα γίνει πιο πολύτιμος. Η εστίασή μας δεν θα είναι πια το Facebook να σας βοηθήσει να βρείτε σχετικό με σας περιεχόμενο, αλλά να σας βοηθήσει να έχετε κοινωνικές αλληλεπιδράσεις που έχουν νόημα».