Φαίνεται πως το Facebook ετοιμάζεται να εμπλακεί σε κάθε δυνατή αγορά και έτσι μετά την ανακοίνωση της σχετικής gaming πλατφόρμας (που το φέρνει απέναντι στο Steam), φαίνεται πως η ομάδα του Mark Zuckerberg θα σταθεί απέναντι και στην δημοφιλή υπηρεσία LinkedIn που στοχεύει κυρίως σε πιο επαγγελματική χρήση και δουλεύει και ως εργαλείο αναζήτησης εργασίας.
Όπως φαίνεται, το Facebook δοκιμάζει αυτή την περίοδο ένα χαρακτηριστικό που θα επιτρέπει στους administrators σελίδων επιχειρήσεων να δημιουργήσουν αγγελίες εργασίας και να λαμβάνουν εκεί τις αιτήσεις από τους ενδιαφερόμενους.
Εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε στο πρακτορείο Reuters: «βάσει της συμπεριφοράς που έχουμε δει στο Facebook από χρήστες που ψάχνουν εργασία, αλλά και από το πως αναρτούν οι επιχειρήσεις τις αγγελίες που έχουν δημοσιεύσει σε τρίτες πλατφόρμες, ελέγχουμε τη δυνατότητα να γίνεται όλη αυτή η διαδικασία μέσα στο περιβάλλον της υπηρεσίας μας».
Οι πρώτες δοκιμές έχουν αρχίσει από τον Οκτώβριο και μένει να ξεκαθαρίσει και το τοπίο σχετικά με το μοντέλο εμπορικής εκμετάλλευσης αυτού του χαρακτηριστικού.
Διάβασε τη συνέχεια στο Pcmag.com
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr