Μπορεί Adidas και Nike να είναι οι πιο σκληροί ανταγωνιστές όμως κάποια πράγματα είναι πάνω από κέρδη και είναι βέβαιο πως οι δύο αυτοί κολοσσοί αθλητικών ειδών βρίσκονται στην ίδια αντιρατσιστική σελίδα. Σελίδα που δυστυχώς φέρει μαύρο χρώμα και τρεις λέξεις αυτή τη φορά: "Don't Do It".
Καθώς οι διαμαρτυρίες σε ολόκληρη την Αμερική κλιμακώνονται μετά τον βίαιο θάνατο του 46χρονου Αφροαμερικανού, George Floyd, από αστυνομικό στη Μινεάπολις, και οι δύο εταιρίες ζητούν ενότητα για την καταπολέμηση του ρατσισμού.
Η Nike, αλλάζει τη φράση-σήμα κατατεθέν της, "Just Do It" σε "Don't Do It," και τάσσεται ενάντια στη φυλετική αδικία, κυκλοφορώντας ένα βίντεο με σύνθημα: «Ας είμαστε όλοι μέρος της αλλαγής» #ΜέχριΝαΝικήσουμε.
«Για μια φορά, Μη το Κάνεις. Μην συμπεριφέρεσαι σαν να μην υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική. Μην γυρίζεις της πλάτη σου στην όψη του ρατσισμού. Μην δέχεσαι να παίρνουν αθώες ζωές από μας. Μην δίνει άλλες δικαιολογίες. Μην πιστεύεις ότι δεν σε επηρεάζει. Μην κάθεσαι πίσω και μένεις σιωπηρός. Μην πιστεύεις ότι δεν μπορείς να είσαι μέρος μιας αλλαγής. Ας είμαστε όλοι μέρος μιας αλλαγής».
Αφήνοντας στην άκρη τον ανταγωνισμό της με τη Nike, η Adidas επέλεξε να αναμεταδώσει το μήνυμα αυτό, προσθέτοντας στο retweet της τη λεζάντα «Όλοι μαζί θα προχωρήσουμε μπροστά. Όλοι μαζί θα αλλάξουμε τα πράγματα».
Να αναφέρουμε πως δεν είναι η πρώτη φορά που η Nike χρησιμοποιεί το σλόγκαν της για να κάνει καμπάνια πέρα από τα αθλητικά της είδη. Σε ανακοίνωση της, τόνισε:
«Η Nike έχει μακρά ιστορία συνεπούς στάσης απέναντι στη μισαλλοδοξία, το μίσος και την ανισότητα κάθε είδους. Ευελπιστούμε ότι με αυτό το βίντεο θα λειτουργήσουμε καταλυτικά για να εμπνεύσουμε δράσεις για αυτό το βαθύ θέμα μέσα στην κοινωνία μας και να προτρέψουμε τον κόσμο να συνδράμει στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος».