Αφού κατηγορήθηκε για πάνω από 5 δεκαετίες ότι προωθεί ένα ανθυγιεινό πρότυπο σωματότυπου, η Barbie έγινε μία “πραγματική” γυναίκα. Όχι μόνο άλλαξε χρώμα μαλλιών, ματιών και επιδερμίδας, αλλά πλέον έχει καμπύλες, είναι petite αλλά ενίοτε και αρκετά ψηλή. Επίσης, η Barbie μπορεί να γίνει δικηγόρος, κτηνίατρος, επιχειρηματίας και ό,τι άλλο ονειρευτεί – έχει μάλιστα το δικό της προφίλ στο LinkedIn.
Τα παιχνίδια φαίνεται να αλλάζουν τα standards τους, σε μία προσπάθεια να επαναπροσδιορίσουν τα παιδικά πρότυπα, να κατευνάσουν τις εξοργισμένες φωνές αλλά και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Η πιο πρόσφατη απόδειξη είναι η νέα φιγούρα της Lego σε αναπηρικό καροτσάκι με σύντροφο έναν σκύλο – βοηθό. Η εταιρία υπέκυψε στις πιέσεις της καμπάνιας #ToyLikeMe και ακολουθώντας τα βήματα άλλων μεγάλων brands (βλέπε Mattel) ξέφυγε από την πεπατημένη οδό. Δεν είναι όμως μόνο το παιχνίδι καθεαυτό που κάνει τη διαφορά, αφού πλέον οι εταιρίες επενδύουν σε ολοκληρωμένες καμπάνιες που έχουν ως στόχο να χτίσουν λιθαράκι προς λιθαράκι αυτή τη νέα εποχή.
Η αλλαγή του σωματότυπου της Barbie σηματοδοτεί την πιο σημαντική αλλαγή στην ιστορία του brand που μετράει 57 ολόκληρα χρόνια ζωής. “Τα κορίτσια σε όλο τον κόσμο έχουν πλέον πολλούς περισσότερους τρόπους να παίξουν και να πυροδοτήσουν τη φαντασία τους μέσα από τη Barbie” έγραψε η κατασκευάστρια εταιρία στο website της Barbie, προωθώντας στα social media το hashtag #TheDollEvolves.
Η νέα σειρά Barbie έρχεται πλέον με τρεις γυναικείους σωματότυπους, επτά διαφορετικούς τύπους δέρματος, 22 αποχρώσεις ματιών και 24 hair styles. Η νέα εποχή για τη Barbie δεν μπορούσε να μην επηρεάσει και τον αιώνια αγαπημένο της Ken, με την εταιρία Lyst να φαντάζεται τις δικές της εκδοχές για τον “κούκλο” σύντροφό της. Έτσι, ο μέχρι πρότινος γυμνασμένος, ξανθός Ken, μοιάζει περισσότερο με τον μπαμπά σου, τον συμπαθή hipster αλλά και τον γλυκούλη φίλο σου που κρύβει την κοιλίτσα με πιο φαρδιά ρούχα.
Η Mattel όμως δεν είναι η μοναδική εταιρία που επαναπροσδιορίζει τη φιλοσοφία της, αγκαλιάζοντας τη διαφορετικότητα. Πρόσφατα, η Lego παρουσίασε μία φιγούρα σε αναπηρικό καροτσάκι, λαμβάνοντας έτσι υπόψη της τα 150 εκατομμύρια παιδιών με αναπηρίες. Η νέα αυτή φιγούρα που κυκλοφορεί ήδη στην Ευρώπη αποτελεί μία σημαντική νίκη για τη βρετανική καμπάνια #ToyLikeMe, που μάχεται για τη θετική αναπαράσταση της αναπηρίας. Η καμπάνια παρουσίασε πρόσφατα ένα petition με 20,000 υπογραφές που ζητούσε από τη Lego να σκεφτεί πέρα από το προφανές και να βοηθήσει τα παιδιά να δεχτούν και να αγκαλιάσουν τους ανθρώπους με αναπηρίες. Η καμπάνια πέτυχε τον στόχο της, αλλά μένει να δούμε αν η Lego θα συνεχίσει να εξελίσσεται με καινούργιες ιδέες.
“Ήθελα να δείξω ότι η πραγματικότητα είναι cool” είχε δηλώσει ο δηλώσει ο δημιουργός της κούκλας Lammily, αναφερόμενος στη δική του εκδοχή της “Normal Barbie”. Όταν κυκλοφόρησε η Lammily είχε εμφανώς περισσότερα κοινά στοιχεία με μία αληθινή γυναίκα σε σχέση με την αψεγάδιαστη Barbie, αφού το πακέτο περιλάμβανε αυτοκόλλητα τατουάζ, σπυράκια, κυτταρίτιδα και ραγάδες για δείχνει η κούκλα πιο αληθοφανής. “Και η Barbie πρέπει να φτιάξει κούκλες με κυτταρίτιδα. Hahaha! Εξάλλου το 95% των γυναικών έχουν!” είχε γράψει στο Twitter η Demy Lovato, δείχνοντας την υποστήριξή της στη Lammily.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr