Follow us

4 βραβεία για την Beiersdorf στα Social Media Awards (SMA) 2014

Δες τις σημαντικές διακρίσεις

4 βραβεία για την Beiersdorf στα Social Media Awards (SMA) 2014

Η παρουσία της Beiersdorf Hellas στα social media, επισφραγίστηκε με τρία Gold Social Media Awards και ένα Silver στην τελετή που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014.

Πιο συγκεκριμένα, το DUO σε συνεργασία με την MSPS κέρδισε δύο Gold βραβεία. Το πρώτο βραβείο είναι το Best Overall Brand Presence on Twitter που αφορά στη συνολική δυναμική παρουσία του στο Τwitter (twitter.com/DUOGreece) και μετρά πάνω από 2.000 followers. Το δεύτερο βραβείο Best Corporate Blog αφορά στην εδραίωση του DUO, ως ειδικός του ασφαλούς sex, στο on line περιβάλλον με τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας, της Sexipedia.gr by DUO (www.sexipedia.gr). Η ιστοσελίδα μετρά ήδη πάνω από 100 άρθρα και περισσότερους από 140.000 συνολικά επισκέπτες. Ο επισκέπτης μπορεί να βρει άρθρα γύρω από το sex, τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, τη χρήση των προφυλακτικών, το Kama sutra και τις νέες στάσεις, sexy playlist για τις πιο ιδιαίτερες στιγμές, sexy ωροσκόπιο αλλά και τους Sexperts, τους ειδικούς που δίνουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να ρωτήσουν με άνεση οτιδήποτε επιθυμούν να μάθουν γύρω από το sex.

H NIVEA διακρίθηκε στα φετινά Social Media Awards με βραβείο Gold που αφορά στην ενότητα Best Use of Social Media for a Consumer Brand για το microsite ΝIVEA Buddy Cool που δημιούργησε η Digitall Creative Agency. To microsite ξεκίνησε τη λειτουργία του το καλοκαίρι του 2013 για να υποστηρίξει το νέο αντηλιακό NIVEA SUN Protect & Refresh. Μέσα από αυτό το microsite, οι χρήστες μπορούσαν να στείλουν μία εξατομικευμένη ηλεκτρονική κάρτα στους φίλους τους με ένα διασκεδαστικό «μήνυμα φρεσκάδας»! Στέλνοντας τη «δροσιστική» και ευφάνταστη e-κάρτα τους οι χρήστες δημιουργούσαν buzz στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αποτέλεσμα το microsite να έχει συνολικά 20.000 επισκέπτες και περισσότερες από 4.400 e-κάρτες να έχουν αποσταλεί.

Το LIPOSAN κέρδισε βραβείο Silver που αφορά στην ενότητα Content - Best Social Media Contest για το Facebook application LIPOSAN BOOK OF KISSMAS MOMENTS που σχεδίασε και υλοποίησε η Digitall Creative Agency. Σε αυτή τη Facebook εφαρμογή, οι χρήστες κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα χριστουγεννιάτικο άλμπουμ με «Kissmas» στιγμές τους «ζωγραφισμένες» από τους ίδιους. Τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά καθώς ο αριθμός των fans διπλασιάστηκε με περισσότερα από 33.300 νέα likes στη σελίδα του Facebook ενώ επιπλέον το engagement διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα καθ’ όλη τη διάρκεια των επόμενων μηνών.

Για την Beiersdorf τα social media αποτελούν σημαντικό μέρος της στρατηγικής marketing για την επικοινωνία των προϊόντων της. Γνωρίζοντας μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό και ξεχωρίζοντας στα φετινά Social Media Awards, κατάφερε να προσθέσει στο ράφι της 4 ακόμα βραβεία.


Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr