Η ιστορία της μπαταρίας

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Σύμφωνα με τις σύγχρονες επιταγές για έναν βιώσιμο πλανήτη, η 18η Μαρτίου
κηρύχθηκε Παγκόσμια Ημέρα Ανακύκλωσης
ώστε να υπενθυμίζει στο κοινό
ότι η συμμετοχή στην ανακύκλωση είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Η ΑΦΗΣ ενισχύοντας το μήνυμα της ημέρας, ειδικά για την κινητοποίηση του κοινού στην ανακύκλωση μπαταριών, πραγματοποίησε εκδήλωση στο Μέγαρο
Μουσικής Αθηνών με θέμα: "Η ιστορία της μπαταρίας".

Στην θεματική εκδήλωση της ΑΦΗΣ έγινε αναδρομή στην πρώτη μπαταρία της Βαγδάτης, η οποία χρονολογείται έως και 2.250 χρόνια πριν, μέχρι τις σημερινές
σύγχρονες μπαταρίες.

Στην ενσάρκωση της εκδήλωσης ιδιαίτερο χαρακτήρα είχε ο Διονύσης
Ατζαράκης, ο οποίος αναλαμβάνοντας τον ρόλο του παρουσιαστή ταξίδεψε το
κοινό με το μοναδικό κι αυθεντικό του χιούμορ. Πέρα από την ευχάριστη
παρουσίαση, οι εκλεκτοί συνεργάτες που παρευρέθηκαν είχαν την ευκαιρία να
αφομοιώσουν και να αφουγκρασθούν όλες τις πληροφορίες που
παρουσιάστηκαν σε εκθέματα στο foyer του χώρου και με βιωματικό τρόπο
μέσω του εικονικού μουσείου που κατασκεύασε η ΑΦΗΣ.

Από σήμερα μάλιστα, το κοινό έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί στο ψηφιακό μουσείο μπαταρίας στο site www.afis.gr, όπου εμπεδώνεται ο εκπαιδευτικός
χαρακτήρας όλης της ενδιαφέρουσας πληροφορίας για το ταξίδι της
μπαταρίας, από την εφεύρεσή της μέχρι τις μέρες μας. Αδιαμφισβήτητα, οι δράσεις και η ολιστική επικοινωνία βασισμένη σε 360 μοίρες που υλοποιεί η ΑΦΗΣ τα τελευταία χρόνια συμβάλλει στα θεαματικά αποτελέσματα στην ανακύκλωση μπαταριών. Πράγματι, το προηγούμενο έτος συλλέχθηκαν 60.000.000 τεμάχια μπαταριών, που αν μεταφραστεί σε ποσοστό ανακύκλωσης συγκριτικά με τις μπαταρίες που πουλήθηκαν, ξεπερνά το 52%.

Η ευαισθητοποίηση και η κινητοποίηση του κόσμου στο κάλεσμα της ΑΦΗΣ για ένα μέλλον χωρίς απόβλητα μπαταριών δηλαδή, κατάφερε να την αναδείξει σαν το κορυφαίο Σύστημα Ανακύκλωσης στην Ελλάδα που υπερβαίνει τους ευρωπαϊκούς στόχους.

Η συστηματική και στοχεύμενη επικοινωνία της ΑΦΗΣ ενδυναμώνεται με τις
ενέργειές της για την ημέρα Ανακύκλωσης και με το σλόγκαν "Βαλ’ τες εκεί
που ξέρεις", το οποίο έχει σκοπό να κινητοποιήσει τους πολίτες να
ανακυκλώνουν σωστά τις μπαταρίες τους, αφού η θέση τους είναι σε έναν
κάδο ΑΦΗΣ και όχι στα σκουπίδια.

Εν κατακλείδι, τα εντυπωσιακά της αποτελέσματα σε συνδυασμό με την αξιοπιστία και την φερεγγυότητά της, ολοκληρώνουν την εικόνα της ΑΦΗΣ ως πρότυπο σύστημα Ανακύκλωσης, και το οποίο εκλαμβάνεται ως τέτοιο από την κοινωνία. Το να ανακυκλώνεις σημαίνει ότι νοιάζεσαι για το περιβάλλον, και το ότι νοιάζεσαι για το σπίτι μας είναι κάτι σπουδαίο.

"Σπουδαίος δε γεννιέσαι, ΓΙΝΕΣΑΙ", η νέα καμπάνια της ΑΦΗΣ σύντομα
κοντά μας.