
Για ακόμη μία χρονιά, οι υποψηφιότητες των Oscars δείχνουν μία περίεργη αποστροφή προς τις ταινίες που τολμούν να καταπιαστούν με το σεξ.
Ορισμένες από τις πιο πολυσυζητημένες ταινίες της σεζόν—όπως το Challengers με τη Zendaya, το Queer με τον Daniel Craig και το Babygirl με τη Nicole Kidman—έμειναν εκτός των μεγάλων κατηγοριών, παρότι είχαν το buzz και τις προϋποθέσεις για να μπουν στο παιχνίδι.
Η Kidman, υποδυόμενη μια γυναίκα που ανακαλύπτει εκ νέου την ερωτική της πλευρά μέσα από μια σχέση με τον νεότερο βοηθό της, έκανε μια από τις πιο έντονες καμπάνιες της καριέρας της, χωρίς αποτέλεσμα. Το ίδιο και ο Craig, σε έναν ρόλο όπου η επιθυμία και η φυσική έκφραση λένε περισσότερα από τα λόγια. Καμία υποψηφιότητα και για τους δύο. Και το Challengers, μια ταινία που ξεχώρισε για τη σπινθηροβόλα μουσική του και το ανατρεπτικό σενάριο, αγνοήθηκε πλήρως. Το Nosferatu, ένα αισθησιακό γοτθικό έπος για τη λαγνεία στο κατώφλι του θανάτου, έμεινε εκτός Καλύτερης Ταινίας.
Δεν πρόκειται για τεράστιες εκπλήξεις—οι εκστρατείες των Craig και Kidman έδειχναν να χάνουν έδαφος εδώ και καιρό, ενώ το Challengers ενδέχεται απλώς να ξεχάστηκε. Όμως, η επαναλαμβανόμενη τάση της Ακαδημίας να αγνοεί ταινίες που μιλούν καθαρά για το σεξ δεν περνά απαρατήρητη.
Διαβάστε περισσότερα στο esquire.com.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr