H Έλενα Τοπαλίδου ξεσκεπάζει την αγριότητά μας

Πιθανόν να μην είχε απασχολήσει ποτέ αυτούς που πλέον γνωρίζουν το όνομά της, αν δεν είχε κάνει σχέση με έναν από τους πιο γοητευτικούς και ταλαντούχους ηθοποιούς της γενιάς του, τον Νίκο Κουρή.

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Κακομεταχείριση και αγριότητα. Η Ελενα Τοπαλίδου τα τελευταία 24ωρα έχει έρθει και πάλι στο προσκήνιο (μετά τη χορευτική φιγούρα στον γάμο της) με αφορμή τα δημοσιεύματα που μιλούν για κρίση στο γάμο της με τον Νίκο Κουρή. Δόθηκε λοιπόν η "τέλεια" αφορμή για το βάναυσο και βίαιο σχολιασμό ενός "αταίριαστου" ζευγαριού.

Είναι εμφανές ότι ενοχλεί/ αποσυντονίζει τα στενά μυαλά των σχολιαστών όταν μία νέα γυναίκα αποδέχεται τις ρυτίδες της ή τα σημάδια στο σώμα της, αν δεν καταδέχεται να παραποιήσει την εικόνα της, ούτε τα χαρακτηριστικά της. Τα παραπάνω είναι αρκετά για να αντιμετωπιστεί με αγριότητα στον ψηφιακό κόσμο, χωρίς καμία ντροπή και δισταγμό.

Πιθανόν να μην είχε απασχολήσει ποτέ αυτούς που πλέον γνωρίζουν το όνομά της, αν δεν είχε κάνει σχέση με έναν από τους πιο γοητευτικούς και ταλαντούχους ηθοποιούς της γενιάς του, τον Νίκο Κουρή. Μαζί απέκτησαν έναν γιο, τον Πέτρο και μόλις πέρυσι παντρεύτηκαν με θρησκευτικό γάμο. Φυσικά και δεν θα γνώριζαν (και ίσως ακόμα δεν γνωρίζουν) τίποτα για εκείνη.

Ότι για παράδειγμα σπούδασε χορό στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης και πιάνο στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών. Ότι ως χορεύτρια ήταν βασικό μέλος του χοροθεάτρου ΟΚΤΑΝΑ από το 1993 ως το 2005 και συμμετείχε σε όλες τις παραγωγές του. Ότι συνεργάστηκε με τον Δημήτρη Παπαϊωάννου και την Ομάδα εδάφους, το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, την ομάδα Rootless root. Ότι ως ηθοποιός συνεργάστηκε με τους σκηνοθέτες Μιχαήλ Μαρμαρινό, Νίκο Καραθάνος, Λευτέρη Βογιατζή, Λυδίας Κονιόρδου, Kostantin Bogomolov και Ακύλλα Καραζήση.

Στο σινεμά συμμετείχε σε ελληνικές ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους. Το 1999 βραβεύτηκε με το βραβείο της καλύτερης γυναικείας ερμηνείας για την παράσταση Η Κυρία με τις καμέλιες, σε χορογραφία Κωσταντίνου Ρήγου. Το 2020 πήρε το πρώτο βραβείο γυναικείας ερμηνείας για την μικρού μήκους ταινία Bella της Θελγιας Πετράκη. Το 2022 πήρε το πρώτο βραβείο γυναικείας ερμηνείας στα βραβεία Ίρις της Ακαδημίας Κινηματογράφου για την ταινία Μαγνητικά πεδία του Γιώργου Γούση. Διδάσκει κλασικό μπαλέτο στη Σχολή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής από το 2011.

Από το σκοτάδι στο φως | Μία επίπονη διαδρομή

Στα πιο δικά της κομμάτια τώρα, έχει παλέψει και βγει νικήτρια με τη νευρική ανορεξία. Οι διατροφικές διαταραχές ξεκίνησαν στα 14 της χρόνια. Ξεκίνησε να είναι τιμωριτική με το σώμα της και να μην το αγαπά. Ταλαιπωρούσε τον εαυτό της με αφαγία, με βουλιμία, με εμετούς, για πάρα πολλά χρόνια. Θεώρησε ότι για να σωθεί έπρεπε να φύγει από την Αθήνα, να εγκαταλείψει το χορό και να ξεκινήσει από το μηδέν στη Θεσσαλονίκη. Ως ηθοποιός πια. "Αν ο χορός με έκανε να μισήσω το σώμα μου, το θέατρο με έκανε να το αγαπήσω. Οταν ήμουν στη Θεσσαλονίκη, με είχαν πάρει να παίξω σε κάποιες παραστάσεις και μου άρεσε η σχέση που είχα με τον λόγο. Με ξεκούραζε που δεν απαιτούσε τη σωματική εξάντληση, όπως ο χορός", έχει πει σε συνέντευξή της.

Η συμφιλίωση με τον εαυτό της έγινε και η Έλενα Τοπαλίδου πάτησε και πάλι στη σκηνή. Εκανε θέατρο και κινηματογράφο και μετά τα πρώτα της δειλά βήματα ξανά στο χορό. Έγινε το πρόσωπο της καμπάνιας της σχεδιάστριας μόδας Phoebe Philo και περπάτησε στο catwalk του brand Rianna + Nina σε fashion show στο Βερολίνο.

"Γιατί σας έκανε unfollow ο Nίκος Κουρής;"

Κατά την επιστροφή της από τη Φρανκφούρτη όπου είχε δώσει το παρών σε ελληνικό κινηματογραφικό φεστιβάλ, οι ρεπόρτερ τη ρώτησαν για το unfollow και τη διαγραφή των κοινών φωτογραφιών τους από τον Νίκο Κουρή.

Η Έλενα Τοπαλίδου για ακόμα μία φορά βγήκε αλώβητη. Χωρίς να χάσει το χαμόγελό της, την υπομονή της και με μία φυσική συστολή που τη διακρίνει προσπάθησε να αποφύγει να απαντήσει στις ερωτήσεις που δέχτηκε με ''κορυφαία'', αν θεωρεί γρουσουζιά τη χορευτική κίνηση που έκανε στο γάμο της με τον ηθοποιό.

Στάθηκε για ακόμα μία φορά στο ύψος των περιστάσεων και ξεσκέπασε και πάλι "άθελά" της την αγριότητα που ξεσηκώνει οποιοσδήποτε τολμά να είναι ο εαυτός του, να αντιστέκεται στην εξομοίωση και στο κάτω κάτω να διεκδικεί την ευτυχία του.