Από τη µία, ο Βασίλης Κυρίτσης. Ένας από τους πιο επιδραστικούς ανθρώπους του σύμπαντος των μπαρ και συνδημιουργός εξαιρετικά επιτυχημένων projects (The Clumsies, Line Athens και, εσχάτως, Walk In Athens) όχι μόνο σε εγχώριο αλλά και σε διεθνές επίπεδο. Από την άλλη, το Schweppes. Το πιο εκλεκτό αναψυκτικό στον κόσμο των ενηλίκων. Οι δύο πλευρές έχουν ενώσει από τις αρχές της περασμένης σεζόν τις δυνάμεις τους, σε μια συνεργασία που γεννά διαρκώς πολύ ενδιαφέροντα κόνσεπτ και, προφανώς, νόστιμα ποτά.
"Το Schweppes είναι ένα brand με απίστευτη ιστορία και διαχρονικότητα. Μην ξεχνάς πως υπάρχει εδώ και περίπου 2,5 αιώνες. Ουσιαστικά, ξεκίνησε και την κατηγορία των αναψυκτικών σε όλο τον κόσμο. Κουβαλά ένα σημαντικό legacy που μου αρέσει πολύ. Τα αναψυκτικά της έχουν ισορροπημένο carbonation, που είναι σημαντικό για να δένει με τα υπόλοιπα στοιχεία ενός cocktail. Προσωπικά, λατρεύω όλον αυτόν τον πειραματισμό που χαρακτηρίζει το Schweppes, το γεγονός πως δεν εφησυχάζει ποτέ και κυκλοφορεί διαρκώς νέες γεύσεις. Κάτι που, με τη σειρά του, δίνει περισσότερες επιλογές και προτάσεις σε όλους", λέει ο Βασίλης Κυρίτσης σχετικά με τη σύμπραξή του με το Schweppes.
Αποτέλεσμα της τελευταίας είναι –μεταξύ άλλων– η δημιουργία δύο πολύ ιδιαίτερων προτάσεων σε Gin & Tonic. Εξηγεί ο ίδιος ο Βασίλης: "Μιλάμε για το μάλλον πιο δημοφιλές highball του πλανήτη αυτή τη στιγμή, που έχει τεράστια απήχηση και στο ελληνικό κοινό. Το θεωρώ cocktail, καθώς διαθέτει πάνω από 3 υλικά, συνήθως. Και έτσι πρέπει να το αντιμετωπίζουμε τις περισσότερες φορές, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν άπειρες εκδοχές και παραλλαγές. Και χαίρομαι που πολλοί bartenders στη χώρα μας και στο εξωτερικό ασχολούνται όλο και περισσότερο με αυτό".
Διαβάστε περισσότερα στο esquire.com.gr