Έλληνες e-shoppers | Πόσα ξοδεύουν για ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ;

Τα στοιχεία σύμφωνα με την ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας GLAMI.

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Σημαντική αλλαγή παρατηρήθηκε στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων e-shoppers κατά τη διάρκεια του 2023, συγκριτικά με το 2022, στο πλαίσιο της ετήσιας ανασκόπησης Fashion (Re)search της ευρωπαϊκής πλατφόρμας αναζήτησης μόδας GLAMI. Τα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψαν από τις απαντήσεις 4.246 Ελλήνων καταναλωτών στο διαδίκτυο, σχετικά με τις αγοραστικές τους συνήθειες.

Αναλυτικότερα, το μεγαλύτερο ποσοστό (46,8%) των συμμετεχόντων επέλεξε να διαθέσει 50 ευρώ έως 100 ευρώ μηνιαίως σε ηλεκτρονικές αγορές μόδας το 2023. Συγκεκριμένα, το 65,9% δαπάνησε λιγότερα χρήματα σε ρούχα και παπούτσια σε σχέση με το 2022, αφού η πλειονότητα (45,5%) θεώρησε πως οι τιμές αυξήθηκαν κατά πολύ.

Οι χαμηλότερες τιμές στο διαδίκτυο ήταν βασικό κίνητρο ώστε το 69,8% των Ελλήνων e-shoppers να εξακολουθήσει να επιλέγει τις διαδικτυακές αγορές από τα φυσικά καταστήματα, μία συμπεριφορά που ισχύει σε ακόμη 8 ευρωπαϊκές χώρες όπου δραστηριοποιείται το GLAMI και συμμετείχαν στην έρευνα (Τσεχία, Σλοβακία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Ιταλία, Κροατία και Σλοβενία).

Διαβάστε περισσότερα στο womantoc.gr