Follow us

Guccio Gucci | Το παιδί του ασανσέρ στο Savoy Hotel που έχτισε μια αυτοκρατορία

Σήμερα η επιχείρηση Gucci είναι πιο κερδοφόρα από τη Ferrari.

MissBloom TEAM
gucci Public domain, via Wikimedia Commons

Ο οίκος Gucci κατάφερε από μια μικρή επιχείρηση στη Φλωρεντία να μεταμορφωθεί σε μία παγκόσμια αυτοκρατορία στο χώρο της μόδας, χάρη στις δερμάτινες τσάντες με τα χερούλια από μπαμπού, τα πολυτελή γάντια, τα μεταξωτά φλοράλ μαντίλια, που φορούσε η Grace Kelly και τα κλασσικά μοκασίνια με τη χαρακτηριστική αγκράφα, που λάτρεψε η Audrey Hepburn.

Και παρόλο που πολλοί αναγνωρίζουν από χιλιόμετρα μακριά το διάσημο λογότυπο του οίκου με τα 2 ανεστραμμένα μεταλλικά μονογράμματα G, ωστόσο λίγοι γνωρίζουν την ιστορία, τα πάθη και τα σκάνδαλα πίσω από το διάσημο brand name, το οποίο έγινε συνώνυμο της σύγχρονης πολυτέλειας σε κάθε γωνιά του κόσμου.

Ένα sucess story

Περίπου στα τέλη του 19ου αιώνα, ο Ιταλός Guccio Gucci, ένα ανήσυχο πνεύμα 16 ετών αποφασίζει να αφήσει την οικογένεια του, που μετά δυσκολίας τα έβγαζε πέρα και να αναζητήσει την τύχη του στην υπόλοιπη Ευρώπη. Μετά από κάποια χρόνια, επιστρέφει στη γενέτειρά του τη Φλωρεντία, δουλεύοντας ως υπάλληλος σε κατάστημα με δερμάτινα είδη και αξεσουάρ. Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα, πελάτες από τον όλον τον κόσμο αναζητούσαν τον οίκο Gucci στην Φλωρεντία για να αγοράσουν μοναδικά δερμάτινα αξεσουάρ και μεταξωτά μαντίλια, λόγω του καινοτόμου σχεδιασμού και της elegant αισθητικής τους.

Ο πατριάρχης του οίκου Guccio Gucci

Όταν μετακομίζει στο Λονδίνο, πιάνει δουλειά στο θρυλικό ξενοδοχείο Savoy ως liftboy, όπου στην ουσία άνοιγε τις πόρτες του ασανσέρ και κουβαλούσε τις δερμάτινες βαλίτσες των εύπορων πελατών. Εκεί του δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσει πολύ σημαντικές προσωπικότητας όπως η Marilyn Monroe, ο Oυίνστον Τσώρτσιλ και ο Frank Sinatra και να μάθει την εκλεπτυσμένη συμπεριφορά και την ιδιαίτερη αισθητική των Άγγλων.

Το πρώτο κατάστημα Gucci με δερμάτινα είδη - αξεσουάρ και αποσκευές ταξιδιού το ανοίγει στη Via Vigna Nuova, στη Φλωρεντία το 1921 κάνοντας το όνειρο του πραγματικότητα. Το εμπορικό σήμα με την πράσινη, κόκκινη και μπλε λωρίδα που εμπνεύστηκε ο οίκος, ήταν από τα χρώματα που χρησιμοποιούνταν στην περίμετρο της σέλας του αλόγου, καθώς το άθλημα της ιππασίας ήταν για τους εύπορους και έγινε άλλο ένα σήμα κατατεθέν για την Gucci.

Διαβάστε περισσότερα στο womantoc.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr