"Βγαίνοντας από μια πολύχρονη περίοδο στασιμότητας και αποεπένδυσης", οι Σταθερές Συγκοινωνίες βρίσκονται πλέον και πάλι σε "τροχιά σταθερής πορείας". Μολονότι οι προκλήσεις παραμένουν πολλές, τα τελευταία χρόνια η ΣΤΑ.ΣΥ. έθεσε σε εφαρμογή ένα συνολικό σχέδιο δράσεων για την ανασύνταξη και των 3 Γραμμών του Μετρό, τόσο των εγκαταστάσεων όσο και του στόλου των συρμών. Σύμφωνα με στελέχη της διοίκησης, σχεδόν το 50% του στόλου των συρμών ήταν πριν από 5 χρόνια ακινητοποιημένο και παροπλισμένο στα αμαξοστάσια.
"Σταδιακά μέσα σ' αυτά τα χρόνια, με στοχευμένες ενέργειες και συστηματική προσπάθεια, 20 ακινητοποιημένοι συρμοί στις Γραμμές 2 & 3 και 3 συρμοί στη Γραμμή 1 ανατάχθηκαν και επανακυκλοφορούν" αναφέρουν χαρακτηριστικά. Παράλληλα, για την περαιτέρω αναβάθμιση του τροχαίου υλικού της πλέον επιβαρυμένης λόγω παλαιότητας, αλλά και βανδαλισμών Γραμμής 1 του Μετρό, είναι σε εξέλιξη αυτήν την περίοδο το έργο της αναβάθμισης 14 συρμών.
Με δεδομένη τη συνεχιζόμενη αύξηση της επιβατικής κίνησης στο Μετρό το 2023, που αγγίζει το 20% συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο, καταγράφεται μεγάλος αριθμός επιβατών σε κεντρικούς σταθμούς του Μετρό. Σε μια προσπάθεια να μειωθούν οι χρονοαποστάσεις των δρομολογίων στους βασικούς κορμούς των Γραμμών, σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, εφαρμόζεται πιλοτικά αυτήν την περίοδο πρόγραμμα ενισχυτικών δρομολογίων στους κεντρικούς σταθμούς τις ώρες αιχμής. Η πύκνωση των δρομολογίων με επιπλέον συρμούς γίνεται ακολουθώντας όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα ασφάλειας.
Τα αποτελέσματα της δοκιμαστικής εφαρμογής, θα αξιολογηθούν και θα αξιοποιηθούν, με γνώμονα πάντα την προσπάθεια για διαρκή βελτίωση των συνθηκών μετακίνησης και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.
Διαβάστε περισσότερα στο thetoc.gr