Επίλυση του θέματος της κατεδάφισης της γέφυρας Βαρυμπόμπης, η οποία παρουσιάζει προβλήματα στατικότητας, και το ανοιχτό μέχρι σήμερα θέμα της τοποθέτησης πλευρικών διοδίων σε Βαρυμπόμπη και Άγιο Στέφανο, θα αναζητήσει μέσα στο επόμενο διάστημα η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Το αρχικό σχέδιο, το οποίο μέχρι τώρα δεν έχει εφαρμοστεί, προβλέπει ότι η γέφυρα θα κατεδαφιστεί και ο κόμβος Βαρυμπόμπης θα μετατραπεί σε κυκλικό δακτύλιο, πάνω από την εθνική οδό, ενώ εκατέρωθεν του κόμβου θα κατασκευαστούν δύο μικρότεροι δακτύλιοι για να διευκολύνουν τη σύνδεση με το τοπικό οδικό δίκτυο. Τα πλευρικά διόδια θα τοποθετηθούν στους κλάδους εξόδου από Αθήνα και εισόδου προς Αθήνα.
Η υπόθεση των διοδίων συζητείται από το 2007, όταν θεσμοθετήθηκε η τοποθέτηση πλευρικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου (ως τμήμα της σύμβασης παραχώρησης του τμήματος Μεταμόρφωση – Σκάρφεια) της Νέας Οδού.
Δες περισσότερα στο thetoc.gr