"Εφαρμόζοντας τη νέα στρατηγική, η LG στοχεύει να γίνει ένα εμβληματικό brand που θα έχει απήχηση στους καταναλωτές ανεξαρτήτως γενεών και τοποθεσίας", δηλώνει ο William Cho, CEO της LG Electronics αναφορικά με τη νέα κατεύθυνση του brand και τη visual identity που έρχεται να τονίσει περισσότερο την αξία της Life's Good καμπάνιας μεταφέροντας αισιοδοξία στους πελάτες σε όλο τον κόσμο.
Συγκεκριμένα, από τις 22 Αυγούστου η εταιρεία ξεκίνησε την παγκόσμια καμπάνια Life's Good, παρουσιάζοντας ψηφιακές διαφημίσεις σε μερικά από τα πιο εμβληματικά κτίρια-ορόσημα του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων τοποθεσιών στο Ντουμπάι, το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Βιετνάμ και τη Σεούλ, με κάθε ζωντανή εικόνα και βίντεο να έχει δημιουργηθεί λεπτομερώς για να αναδείξει τα ανανεωμένα visuals της LG. Ειδικότερα, υπό το πρίσμα του LG brand reinvent η LG λάνσαρε το νέο της brand & visual identity μεταφέροντας με δυναμικό και νεανικό τρόπο το πραγματικό νόημα του Life's Good, να εμπνέει δηλαδή και να ενθαρρύνει τους πελάτες να προσεγγίσουν τη ζωή με μία πιο αισιόδοξη στάση.
Το χαμογελαστό πρόσωπο που σχηματίζεται από τα γράμματα L και G, το "Πρόσωπο του Μέλλοντος", περικλείει το μήνυμα του τρόπου με τον οποίο η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να απολαμβάνουν μια ποιοτική ζωή και πολύτιμες στιγμές μέσω των προϊόντων, των υπηρεσιών και της επικοινωνίας της LG. Ενώ με τα νέα χαρακτηριστικά του, το λογότυπο της LG θα μπορεί να υποδέχεται τους πελάτες με ένα φιλικό χαμόγελο ή να κινείται ανάλογα με τη μουσική υπόκρουση σε ψηφιακές πλατφόρμες.
Μάλιστα, εκτός από το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα της LG, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει το πιο δυναμικό LG Active Red σε όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες ενώ παρουσιάστηκαν διάφορα στοιχεία διαβάθμισης στα χρώματα LG Active Red, white και black, που προσφέρουν μεγάλη ποικιλία αφού μπορούν να εφαρμοστούν ανάλογα με τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας. Επίσης, η εταιρεία σχεδίασε μια νέα γραμματοσειρά για το σλόγκαν του brand Life's Good, το οποίο θα χρησιμοποιείται ευρύτερα ως στοιχείο του brand στις συσκευασίες των προϊόντων. Αξίζει να αναφερθεί πως στη γραμματοσειρά ενσωματώθηκαν έξυπνα σχήματα εμπνευσμένα
από διάφορα προϊόντα της LG. Της εταιρείας που το όραμά της είναι να μετατραπεί σε μια "έξυπνη εταιρεία λύσεων" που μπορεί να συνδέσει και να επεκτείνει τις διαφορετικές εμπειρίες των πελατών της πραγματοποιώντας σταθερά τις δραστηριότητες επαναπροσδιορισμού της
σε διάφορα σημεία επαφής με τους πελάτες, ως μια από τις σημαντικότερες
στρατηγικές της.
Επιπρόσθετα, η καλύτερη ζωή και η διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος για τον πλανήτη περιλαμβάνονται στη νέα κατεύθυνση του brand που ερμηνεύει εκ νέου την αίσθηση οικειότητας και ομαδικότητας και που έχει ως στόχο να μοιραστεί τη φιλοσοφία και τις αξίες της LG, της εταιρείας που έχει δεσμευτεί να ενσαρκώνει πάντα το πραγματικό νόημα του Life's Good. Η νέα εικόνα της εταιρείας, γεμάτη ζωντάνια και διαδραστικά στοιχεία, στοχεύει στην ενεργή επικοινωνία με τους πελάτες, ανεξαρτήτως ηλικίας και σημείου όπου ζουν ανά τον κόσμο. Ως αποστολή της, η εταιρεία έχει επιδιώξει την καινοτομία για μια καλύτερη ζωή, συμβάλλοντας μάλιστα ενεργά στη διαμόρφωσή της.
Γιατί η ζωή με την LG, είναι σίγουρα καλύτερη.
#ADVERTORIAL