"Succession" | Η σειρά που επανάφερε το παγκόσμιο rebranding του μινιμαλισμού

Η σειρά που έχει καταφέρει να προκαλέσει εμμονή σε χιλιάδες θεατές έχει παράλληλα δημιουργήσει ένα νέο trend, το ‘Quiet Luxury’.

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Η πολυβραβευμένη σειρά του Βρετανού σεναριογράφου και συγγραφέα Jesse Armstrong και του HBO –έχει κερδίσει κάθε τηλεοπτικό βραβείο, Emmy, Golden Globe και BAFTA– ξεκίνησε τη μεγαλειώδη της τηλεοπτική πορεία το 2018 και από τότε, τρεις και μία σεζόν αργότερα, η αγωνία χτυπάει "κόκκινο".

Η πλοκή βασίζεται στην οικογένεια Roy που της ανήκει η μεγαλύτερη εταιρεία μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στην Αμερική αλλά και στον κόσμο. Ωστόσο όλα αλλάζουν όταν ο πατέρας, Logan Roy που είναι ο αυτοδημιούργητος μεγιστάνας και ιδρυτής της εταιρείας, ετοιμάζεται να αποχωρίσει στα 80ά του γενέθλια και να παραδώσει τα ηνία σε ένα από τα τέσσερα παιδιά του.

Η σκοτεινή και ταυτόχρονα κωμική αυτή σειρά αναφέρεται στον αγώνα για την εξουσία στην αυτοκρατορία των μέσων ενημέρωση, απεικονίζοντας με μια "κομψή" θλίψη τις παγίδες του κληρονομημένου πλούτου.

Succession: Η νέα στιλιστική προσέγγιση

Ανάμεσα στις σκληρές διαμάχες μεταξύ των αδελφών και των έντονων επενδυτών, αυτό που προσέχει κανείς παρακολουθώντας το Succession, είναι ότι αυτός ο πλούτος δεν είναι καθόλου φωναχτός -τουλάχιστον στην γκαρνταρόμπα της οικογένειας Roy.

Φυσικά, το ενδιαφέρον των θαυμαστών για την γκαρνταρόμπα της σειράς είναι αναμφισβήτητο, και αυτό το αποδεικνύει ο σχετικός λογαριασμός στο Instagram ο οποίος είναι αφιερωμένος στα ρούχα των χαρακτήρων και συγκεντρώνει ήδη 96,7 χιλ. ακόλουθους.

Δείτε περισσότερα στο womantoc.gr