Ψηλά στις προτιμήσεις των Γερμανών τουριστών βρίσκεται και φέτος η Ελλάδα, με προορισμούς όπως η Κρήτη και η Ρόδος να καταγράφουν ήδη, όπως λένε οι πληροφορίες, υψηλότερα ποσοστά ζήτησης από τη γερμανική αγορά σε σχέση με πέρσι, αλλά και με το 2019.
Εντούτοις, το ζήτημα των τιμών, σύμφωνα με τα πρώτα δεδομένα από τους ξενοδόχους, μπορεί να επηρεάσει την τελική επιλογή των Γερμανών τουριστών, καθώς η Ελλάδα (όπως και η Ισπανία) είναι φέτος ακριβότερες στα πακέτα κατά 10%, ενώ αντίθετα η Τουρκία, η Τυνησία και η Αίγυπτος κερδίζουν σε αυτό το σκέλος.
Η Γερμανία παραδοσιακά αποτελεί την κύρια αγορά εισερχόμενου τουρισμού για την Ελλάδα και μόνο πέρσι πέρασε στη δεύτερη θέση μετά τη βρετανική, με διαφορά περίπου 130.000 τουριστών.
Αλλάζουν οι προτιμήσεις
Το 56,6% των Γερμανών παραθεριστών θα κάνει κράτηση αποκλειστικά διαδικτυακά το 2023. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της μελέτης "Customer Insights 2023" της Centouris σχετικά με τις τάσεις κρατήσεων από τη γερμανική αγορά. Το 2022, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 49,9%. Οι ερωτηθέντες αναφέρουν αρκετούς λόγους για τη μετατόπιση στις online κρατήσεις: το 64,4% προτιμά να κάνει κράτηση από την άνεση του σπιτιού του παρά σε ταξιδιωτικό γραφείο. Το 46,5% δηλώνει ότι βρίσκει φθηνότερες τιμές στο διαδίκτυο και το 38,2% λέει ότι το εύρος των ταξιδιωτικών προσφορών είναι μεγαλύτερο στο διαδίκτυο. Το 33,2% βρίσκει τις online κρατήσεις πιο γρήγορα από ό,τι σε ταξιδιωτικό γραφείο.
Δείτε περισσότερα στο thetoc.gr