Τα Peanuts δεν είναι απλώς ένα ακόμα comic strip, αλλά ένα διαχρονικό φαινόμενο στον κόσμο των κόμικς, με αναγνώστες σε κάθε μεριά του πλανήτη από το 1950 μέχρι σήμερα. O Charles Schulz, δημιουργός των Peanuts, συστήνει στο παγκόσμιο κοινό μια σειρά χαρακτήρων όπως ο Snoopy, ο Charlie Brown, η Peppermint Patty, η Lucy Van Pelt και πολλούς ακόμα, οι οποίοι έχουν μεγαλώσει γενιές και γενιές, κατέχοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στις αναμνήσεις αμέτρητων ανθρώπων διαφορετικής ηλικίας. Με τους χαρακτήρες των Peanuts να χαράζουν το δρόμο, η πρωτοβουλία ‘Take Care with Peanuts’ αποσκοπεί στο να μεταδώσει σε όλους μας ένα μήνυμα φιλίας και αλληλεγγύης, τονίζοντας το πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε τον εαυτό μας, τους συνανθρώπους και τον πλανήτη μας.
Μέσω της πρωτοβουλίας ‘Take Care with Peanuts’, τα πολύ-αγαπημένα και οικεία πρόσωπα των χαρακτήρων του Schulz αναδεικνύουν τις έννοιες της φροντίδας και της μέριμνας προς όφελος μιας καλής ζωής για όλους. Οι βασικοί πυλώνες του ‘Take Care with Peanuts’ είναι τρείς: "Φροντίζουμε τον Εαυτό μας", "Φροντίζουμε ο Ένας τον Άλλον" και "Φροντίζουμε τον Πλανήτη".
Στην Ελλάδα, το ’Take Care with Peanuts’ εκφράζεται μέσα από συνεργασίες των Peanuts με διάφορα brands, με αξιοσημείωτη αυτή με την Affidea, η οποία εστιάζοντας στη σημασία του να "Φροντίζουμε τον εαυτό μας" και να "Φροντίζουμε ο ένας τον άλλο", μας ευαισθητοποιεί σχετικά με την σημασία της πρόληψης και του προληπτικού ελέγχου, καθώς και για την διαχείριση των ήπιων συμπτωμάτων, μέσω ενός υγιεινού τρόπου ζωής.
Στη σημερινή εποχή, όπου η φροντίδα του εαυτού, των συνανθρώπων μας και του περιβάλλοντος είναι ιδιαίτερα σημαντικές, η πρωτοβουλία ‘Take Care with Peanuts’ έρχεται να μεταδώσει σε όλους μας μηνύματα σχετικά με τη σημασία της αλληλεγγύης και της ενσυναίσθησης, αξίες απαραίτητες για την ευημερία και την εξέλιξη μιας κοινωνίας.