Πολλές διαφορετικές αποτυπώσεις παρουσιάζει στην πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του το "καλάθι του νοικοκυριού" και ενώ σήμερα αναρτάται η νεότερη λίστα των προϊόντων από το σύνολο των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ (Δείτε εδώ).
Το Capital.gr είχε την ευκαιρία να μιλήσει με εκπροσώπους από αρκετές σημαντικές αλυσίδες της αγοράς, προκειμένου να αποτυπώσει τα πρώτα βασικά σημάδια που παρουσιάζει το συγκεκριμένο μέτρο. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι ο Σκλαβενίτης επιλέγει να βγει για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα με το ίδιο καλάθι προϊόντων, με μόλις δύο τροποποιήσεις προϊόντων τα οποία προσέφερε συσκευασμένα και πλέον θα τα προσφέρει και σε χύδην μορφή.
Επιπλέον, αυτό που παρατηρείται στην αλυσίδα My market, είναι το γεγονός ότι αρκετοί καταναλωτές επιλέγουν να αποθεματοποιήσουν προϊόντα όπως είναι το επώνυμο χαρτί υγείας ή τα απορρυπαντικά πλυντηρίου. Αυτό πάντως που μένει να διαπιστωθεί είναι εάν η αύξηση του όγκου πωλήσεων στα προϊόντα καλαθιού αποτελεί ευκαιριακό φαινόμενο ή τάση που θα έχει διάρκεια το επόμενο διάστημα.
Δείτε περισσότερα στο thetoc.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr