Η Τρίτη έχει χαρακτηριστεί – από εμάς εδώ στο γραφείο – ως η πιο δύσκολη ημέρα της βδομάδας και όταν και ο καιρός δεν βοηθάει, γίνεται ακόμα πιο δύσκολη. Όμως αυτή η Τρίτη του Οκτώβρη ήταν η καλύτερη που περάσαμε στο γραφείο και αυτό χάρη στον καφέ illy. Γιατί άλλωστε ποιος φανατικός του καφέ θα πει όχι σε έναν Freddo ή Cappuccino illy;
Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Καφέ, όλοι οι εργαζόμενοι των Αττικών Εκδόσεων είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε αλλά και να μάθουμε τα πάντα για τον illy. Γιατί πρέπει κι εσύ να γνωρίζεις ότι πέρα από ένας ποιοτικός καφές εσπρέσο, ο illy είναι η μάρκα που έχει πρώτη ασχοληθεί με το κομμάτι της βιωσιμότητας από το 1980. Μάλιστα, η εταιρεία προμηθεύεται τον καφέ απευθείας από τους καλλιεργητές, παρακάμπτοντας τη διεθνή αγορά πρώτων υλών.
Ναι, ο illy πραγματικά έχει... φέρει τα πάνω κάτω στην παραγωγή καφέ. Επηρεάζοντας θετικά ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα (από τον πράσινο καφέ έως το τελικό σερβίρισμα), ένας καφέ illy εκτιμάται όχι μόνο για τη γεύση του, αλλά και για την αξία που παράγει για τους ανθρώπους και τον πλανήτη. Και κάπως έτσι, ο illy αποφάσισε να γιορτάσει το μήνα του καφέ εγκαινιάζοντας παράλληλα την πρωτοποριακή εκστρατεία #cupsidedown.
Cupside Down... και όλα αλλάζουν
Ως παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο του καφέ, ο illy στηρίζει projects βιωσιμότητας (οικονομικής, κοινωνικής, περιβαλλοντικής) που έχουν αλλάξει τα δεδομένα στην παραγωγή καφέ δίνοντας προτεραιότητα και αξία στους ίδιους τους παραγωγούς και τις κοινωνίες στις οποίες παράγεται ο καφές. Παρακάτω μερικές μόνο από τις σπουδαίες δράσεις του brand illy:
- Η οικονομική βωσιμότητα των παραγωγών εξασφαλίζεται χάρη στα μακροχρόνια συμβόλαια και την εγγύηση ενός premium 30% υψηλότερου από τη μέση τιμή αγοράς.
- Παράλληλα, οι οικογένειές τους υποστηρίζονται συστηματικά για την εκπαίδευση και τη φροντίδα τους, καθώς περισσότερα από 8.000 παιδιά κάθε χρόνο λαμβάνουν βοήθεια ώστε να μπορούν να ακολουθούν το σχολικό τους πρόγραμμα.
- Το project Viveiro de Atitude αναδεικνύει την δέσμευση του illy προς τη στήριξη του περιβάλλοντος, ενισχύοντας κοινότητες στην περιοχή Cerrado της Βραζιλίας με προγράμματα αναδάσωσης, προστασίας της βιοποικιλότητας και διατήρησης των πηγών νερού.
Και εδώ έρχεται το... #cupsidedown. Η νέα επικοινωνιακή εκστρατεία έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της κυκλικής οικονομίας και των βιώσιμων πρακτικών. Μάλιστα, για να τονίσει την ανάγκη αυτής της αλλαγής, σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Matteo Attruia ο illy σχεδίασε το νέο limited edition αναποδογυρισμένο φλιτζάνι προτείνοντας έτσι και οπτικά μια αλλαγή προοπτικής.
Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε ότι η illycaffè, ως κοινωφελής οργανισμός και έχοντας την πιστοποίηση B-Corp, πιστεύει ακράδαντα στην ανάγκη δημιουργίας ενός συστήματος που μπορεί να αναγεννηθεί από μόνο του, εξασφαλίζοντας την ευημερία των ανθρώπων και του πλανήτη.
Πώς γιορτάσαμε λοιπόν, εμείς αυτή την ημέρα; Στην είσοδο των γραφείων μας, νωρίς το πρωί κατέφθασε το πιο απολαυστικό θέαμα - ένα εντυπωσιακό coffee station illy με τον coffee expert barista που με έμπειρες κινήσεις μας χάρισε το ιδανικό ξεκίνημα στην ημέρα μας, απολαμβάνοντας ένα (και δύο) καφέ illy Freddo και Cappuccino.
Φυσικά, ενημερωθήκαμε (και ενημερώσαμε) για τη νέα καμπάνια και είχαμε την τέλεια ευκαιρία να κάνουμε αυτό που συνοδεύει έναν πραγματικά καλό καφέ - να τον απολαύσουμε με παρέα!
Άραγε υπάρχει καλύτερος τρόπος να ξεκινήσεις την ημέρα σου; Σίγουρα όχι!
Μάθε περισσότερα για την εκστρατεία #cupsidedown στο illy.gr, IG instagram & facebook.