Με μια δέσμη νέων ψηφιακών υπηρεσιών με επίκεντρο τον πολίτη έρχεται το 2022. Όπως έχει επισημάνει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης στις προτεραιότητες της στρατηγικής του υπουργείου είναι να γίνει πιο εύκολη η ζωή των πολιτών, να χρησιμοποιηθούν απλά τεχνολογικά εργαλεία για να αλλάξει ο τρόπος που παρέχονται οι κρατικές υπηρεσίες στους πολίτες και ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδρούν με το κράτος.
Οι νέες εφαρμογές αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί και να αρχίσουν να λειτουργούν το πρώτο εξάμηνο της καινούργιας χρονιάς.
Συνέχισε την ανάγνωση στο thetoc.gr