Η Ιταλική Ακαδημία Μόδας, Ινστιτούτο Marangoni στοχεύει να δημιουργήσει μία εμπειρία ψηφιακής εμβύθισης για τους συμμετέχοντες στην online Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο. Στις 25 Φεβρουαρίου διοργανώνει συζητήσεις μέσω Zoom με θέματα "Social Media & Fashion Brands. Να είστε ή να μην είστε social το 2021;" και "Μόδα και Τάσεις 2021. Ποιες είναι οι Τάσεις στη Μόδα που δεν πρέπει να χάσετε τους επόμενους μήνες;".
Στις 26 Φεβρουαρίου οι συμμετέχοντες μπορούν να παρακολουθήσουν τις συζητήσεις με θέματα "Ποια είναι η δημιουργική διαδικασία των συλλογών των 10 Καλύτερων Σχεδιαστών του 2020 του Ινστιτούτου Μαρανγκόνι;" και "Η νέα κανονικότητα στη Μόδα. Ποια είναι η επίδραση των Ψηφιακών Επιδείξεων Μόδας στα brands και στον κόσμο;". Το Ινστιτούτο Μαρανγκόνι έχει έδρα στο Μιλάνο και παραρτήματα σε Φλωρεντία, Μαϊάμι, Λονδίνο, Σιγκαπούρη, Παρίσι, Σαγκάη, Σεντσέν και Μουμπάι.
Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο διοργανώνεται από τις 23 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου ψηφιακά από το Ιταλικό Επιμελητήριο Μόδας και έχει στόχο να αποδείξει ότι ο κλάδος καταφέρνει να προσαρμόζεται και να εναρμονίζεται με τις μορφές επικοινωνίας της εποχής. Στο επίκεντρο της διοργάνωσης είναι θέματα όπως η βιωσιμότητα, η εκπαίδευση και η υποστήριξη αναδυόμενων brand, η αφήγηση και η ψηφιοποίηση, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Ιταλικού Επιμελητηρίου Μόδας, Κάρλο Καπάζα.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Εξωτερική φωτογραφία: Splash News/Ideal Image