Σταμάτα να σπαταλάς χρόνο στη δουλειά ή στο διάβασμα σου ακολουθώντας τους παρακάτω απλούς κανόνες.
Πώς να διαχειρίζεσαι καλύτερα το χρόνο σου
5 tips για να είσαι συγκεντρωμένη στη δουλειά:
1) Καθορισμός Χρόνου
Προτού αρχίσεις να δουλεύεις ή να μελετάς ένα κεφάλαιο, ή κάποιο θέμα, θα πρέπει να καθορίσεις το χρόνο που θα αφιερώσεις σε αυτό. Ο χρόνος θα είναι πάντα περιορισμένος και αυτός είναι ακόμη ένας επιπρόσθετος παράγοντας για να καθορίσεις πόσο χρόνο θα αφιερώσουμε σε κάθε θέμα. Προγραμμάτισε από πριν τα διαλείμματα σου για να μειώσεις το χρόνο που χάνεις όταν δεν είσαι συγκεντρωμένη
2) Καθορισμός Ποσότητας
Καθόρισε τον όγκο της δουλειάς που πρέπει να βγάλεις μέσα σε μια μέρα. Κράτα λεπτομερείς σημειώσεις στην ατζέντα σου για το τι πρέπει να κάνεις! Αυτό από μόνο του επενεργεί θετικά στην προσπάθειά σου για συγκέντρωση. Με αυτό τον τρόπο έχεις ένα συγκεκριμένο και καθορισμένο στόχο, τον οποίο θα πρέπει να πετύχεις. Είναι επίσης πολύ σημαντικό η ποσότητα που θα καθορίσεις να είναι σε λογικά πλαίσια, ώστε να μπορείς να την καλύψεις στο χρόνο που θα διαθέσεις.
3) Ζήτησε βοήθεια
Μην διστάσεις να ζητήσεις βοήθεια από τους συναδέλφους σου για πράγματα που πιστεύεις ότι δεν προλαβαίνεις ή δεν ξέρεις να κάνεις! Με τον τρόπο αυτό δεν θα χάσεις χρόνο προσπαθώντας να ολοκληρώσεις κάτι που δεν γνωρίζεις καλά! Να θυμάσαι ότι η ομαδική δουλειά φέρνει πάντα καλύτερα αποτελέσματα.
4) "Κλείσε" ό,τι αποσπά την προσοχή σου
Οι ηλεκτρικές συσκευές όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο αλλά και τα social media όπως το facebook και το instagram αποσπούν την προσοχή σου. Πολύ συχνά χάνεις αρκετές ώρες από την εργασία σου χωρίς να το συνειδητοποιείς.
5) Επιβράβευσε τον εαυτό σου
Απόλαυσε μια κούπα από την αγαπημένη σου γεύση τσάι κάνοντας ένα διάλειμμα από το διάβασμα ή τη δουλειά σου!
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr