Το Snapchat το τελευταίο διάστημα κάνει αρκετά λάθη, τα οποία δυσαρεστούν αρκετούς από τους χρήστες του. Μάλιστα, το αποκορύφωμα είναι μια διαφήμιση που είχε σαν κεντρικό πρόσωπο τη Rihanna.
Συγκεκριμένα, υπήρχε μια διαφήμιση στην εφαρμογή για ένα παιχνίδι που ονομάζεται “Would You Rather” ( Τολμάς να .. ) και ρωτούσε τους χρήστες αν θα προτιμούσαν να «χαστουκίσουν τη Rihanna» ή να «ρίξουν γροθιά στον Chris Brown».
Να θυμίσουμε πως το 2009 ο τραγουδιστής είχε επιτεθεί και κακοποιήσει τη σύντροφο του, η οποία είχε εμφανιστεί και δημοσίως με τις μελανιές και τα έντονα σημάδια που είχε.
Όπως ήταν φυσικό, το Snapchat ζήτησε συγγνώμη που η συγκεκριμένη διαφήμιση ξέφυγε από τη διαδικασία του ελέγχου. «Η διαφήμιση αξιολογήθηκε και εγκρίθηκε λανθασμένα. καθώς παραβιάζει την πολιτική μας περί διαφημίσεων. Αμέσως την αφαιρέσαμε το προηγούμενο σαββατοκύριακο, μόλις το αντιληφθήκαμε. Λυπούμαστε που συνέβη κάτι τέτοιο», ανέφερε στη να ανακοίνωση.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr