Aν είσαι πάνω από 16 χρονών, το πιθανότερο είναι να μη γνωρίζεις το drama που ξέσπασε πριν από λίγες ημέρες στη Youtube κοινότητα για τη fast fashion βιομηχανία, την ποιότητα των ρούχων και τα σχετικά sponsored videos των Influencers με αποκλειστικό σκοπό φυσικά τα χρήματα. Και πολύ καλά κάνεις θα προσθέσουμε εμείς, μιας και η μία κατηγορεί την άλλη, η παρ άλλη βγαίνει να υπερασπιστεί την άλλη, videos κατεβαίνουν και το Υoutube γίνεται όσο κακό υποψιάζεσαι.
Φυσικά η αγαπημένη μας Mαίρη Συνατσάκη, έχοντας τεράστιο κοινό στο κανάλι της, ανέβασε αμέσως video, προτρέποντας τον κόσμο να μην πάρει θέση κατηγορώντας και δηλητηριάζοντας το δικό του mentalite. Πού να ήξερε πως λίγες ημέρες αργότερα, βγάζοντας τη δική της σειρά ρούχων μαζί με την Αθηνά Οικονομάκου, η ίδια θα δεχόταν τεράστιο hate με τo κοινό να την κατηγορεί πως από παντού κοιτάει να βγάλει χρήματα, για την κακή ποιότητα των ρούχων, αλλά και για τις τιμές που στους περισσότερους έμοιαζαν εξωπραγματικές. Τα πράγματα φυσικά έγιναν ακόμη χειρότερα με το όνομα του brand να είναι "Project Soma" και φυσικά να περιλαμβάνει μεγέθη από S-L. Η ίδια πάντως φαίνεται να μη σβήνει τα αρνητικά σχόλια και μάλιστα να απαντάει, δίνοντας εξηγήσεις σε ορισμένα από αυτά, λαμβάνοντας άμεσα μέσα από τα social media το αρνητικό feedback.
Όπως και να ΄χει σίγουρα το νέο τους επιχειρηματικό βήμα, ήταν το θέμα της χθεσινής ημέρας που τράβηξε την προσοχή. Εξάλλου ακόμη και η αρνητική προσοχή είναι καλύτερη από την καθόλου προσοχή, το drama πουλάει, οι ίδιες ξέρουν πολύ καλά το παιχνίδι των κοινωνικών δικτύων και όλοι αναμένουμε τη νέα τους αντίδρασή, μιας και είναι δεδομένο πως θα ξεπουλήσουν.
Από εμάς καλή επιτυχία!