H Στέλλα Ράπτη, Διευθύντρια Έκδοσης της Madame Figaro έζησε από κοντά την παρουσίαση-ταξίδι της νέας συλλογής.
Ένα ταξίδι. Αυτό ήταν η παρουσίαση της νέας συλλογής του οίκου Louis Vuitton. Ένα ταξίδι με το τρένο που στην φαντασία του σχεδιαστή ξεκινούσε από την εξοχή και κατέληγε στην πόλη. Ένα ταξίδι με προορισμό το «σήμερα» ενός εκ των ιστορικότερων οίκων.
Όταν στο ρολόι που είχε στηθεί στην σκηνή η ώρα έδειξε 10, εμφανίστηκε ένα τρένο. Ένα πραγματικό τρένο, ακριβές – retro αντίγραφο από το οποίο και αποβιβάστηκαν ultra chic υπάρξεις ντυμένες head to toe με Louis Vuitton (φυσικά). Πίσω τους, ακολουθούσαν αχθοφόροι που μετέφεραν τις Louis Vuitton αποσκευές τους . Τόσο ευφυές αυτό το concept! Πώς αλλιώς θα βλέπαμε όλες αυτές τις ανανεωμένες, επανασχεδιασμένες travel bags που άλλωστε αποτελούν το σύμβολο του οίκου και μεγάλη αγάπη των απανταχού fashion lovers;
Διάβασε περισσότερα στο MadameFigaro.gr
Διάβασε περισσότερα στο MadameFigaro.gr