Εδώ και δέκα χρόνια ο πρίγκιπας Κάρολος ασχολείται με την εκστρατεία Campaign for Wool που στόχο έχει να ενημερώσει τους καταναλωτές για το βιοδιασπώμενο και βιώσιμο υλικό. Νωρίτερα φέτος είχε ξεκινήσει να διαδίδει το μήνυμά του με μία σειρά από video που παρέχουν σημαντικές γνώσεις σχετικά με τις περιβαλλοντολογικές διαφορές μεταξύ των φυσικών ινών και των τεχνικών επιλογών.
Η καμπάνια αποτελείται από 6 video στα οποία αφηγητής είναι ο Alex James των Blur και προβάλλει τις τεράστιες διαφορές που υπάρχουν μεταξύ της χρήσης μαλλιού και τεχνητών ινών σε χαλιά, κουρτίνες και ρούχα. "Υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει", είχε δηλώσει το 2016 ο πρίγκιπας Κάρολος σε συνέδριο της διοργάνωσης, αναγνωρίζοντας πως οι σχεδιαστές πλέον χρησιμοποιούν περισσότερο μαλλί στις συλλογές τους σε σχέση με τα τελευταία δέκα χρόνια.
Δες περισσότερα στο madamefigaro.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr