Είναι γνωστό πως το να είσαι ένας από τους διασημότερους celebrities στον κόσμο με εκατομμύρια followers στα social media περιλαμβάνει την όχι και τόσο διακριτική διαφήμιση προϊόντων που αποστέλλονται στα μεγάλα ονόματα της showbiz, έτσι ώστε οι ίδιοι με τη σειρά τους να φωτογραφηθούν με αυτά, δίνοντας την εικόνα πως αποτελούν αγαπημένο και αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας τους.
Η προώθηση αυτή γίνεται άλλοτε πετυχημένα και πειστικά και άλλοτε...όχι και τόσο. Στη δεύτερη περίπτωση ανήκει η Naomi Campbell, που δημοσιεύοντας μία φωτογραφία με το νέο μοντέλο παπουτσιών Adidas, έβαλε στη λεζάντα τις οδηγίες που είχε δώσει η εταιρία σχετικά με το τι θα έπρεπε να γράψει το μοντέλο.Η Naomi αργότερα συνειδητοποίησε πως είχε κάνει λάθος, και διέγραψε το συνοδευτικό κείμενο, αλλά δυστυχώς για εκείνη το ίντερνετ είχε ήδη γεμίσει με αποδεικτικά screenshots της γκάφας της.
Η φωτογραφία που ανέβασε η Naomi περιλάμβανε στην περιγραφή της οδηγίες από την Adidas
Το ίδιο συνέβη πριν λίγες μέρες και στον Scott Disick, που πληρώθηκε για να διαφημίσει μπάρες πρωτεΐνης, και μαζί με τη φωτογραφία πόσταρε τις οδηγίες που είχαν σταλεί από την εταιρεία.
Save