Εκτός από reality tv star, επιτυχημένη δημιουργός ψηφιακού παιχνιδιού και εκατομμυριούχος, η Kim Kardashian είναι επισήμως και μεγάλο όνομα στο χώρο της ομορφιάς και των καλλυντικών.
Στις 13 Ιουνίου, η 36χρονη ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει τη νέα εταιρεία καλλυντικών, KKW Beauty στο Forbes' Women's Summit, κίνηση που για πολλούς δεν ήταν τόσο απροσδόκητη, δεδομένης της τεράστιας επιτυχίας των καλλυντικών της 19χρονης αδερφής της, Kylie Jenner, αλλά και της γνωστής της αδυναμίας στο μακιγιάζ και την περιποίηση.
"Μετά από 10 χρόνια καθημερινού μακιγιάζ, έχω κάνει όλη τη γνώση δράση και παραγωγή", είπε η Kardashian σε συνέντευξη της στο Forbes μια εβδομάδα πριν το ξεκίνημα των πωλήσεων.
Το πρώτο προϊόν της σειράς ήταν μια σειρά από contour kits, στην τιμή των 48 δολαρίων συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής. Η Kardashian έκανε live αναμετάδοση των πωλήσεων στο Twitter, με την απόχρωση Medium να εξαντλείται μέσα σε 10 λεπτά και την απόχρωση Light να ακολουθεί πέντε λεπτά αργότερα. Μέσα σε δύο ώρες, όλες οι αποχρώσεις των kits είχαν εξαντληθεί, ενώ μια εκπρόσωπος της εταιρείας ανακοίνωσε πως θα γίνει σύντομα αναεφοδιασμός.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, τα προϊόντα που πουλήθηκαν συνολικά μέσα στη μέρα υπολογίζονται στα 300,000. Σε περίπτωση που αυτό αληθεύει, η εταιρεία είχε έσοδα 14.4 εκατομμύρια δολάρια σε λιγότερο από 24 ώρες.