Η Kim Kardashian αρκετές φορές έχει κατηγορηθεί πως είναι ατάλαντη, αλλά αναμφίβολα πρέπει να παραδεχτούμε πως ξέρει να διαφημίζει και να προωθεί καλύτερα από τον καθένα προϊόντα. Πόσο μάλλον όσον αφορά τα προϊόντα της δικής της επιχείρησης όπου καταφέρνει πάντα να επιλέγει καμπάνιες προώθησης που γίνονται θέμα συζήτησης.
Κάπως έτσι, στην προσπάθεια της να προωθήσει τρία καινούργια αρώματα σε σχήματα φρούτων-kimojis και ονόματα Vibes, Peachy, και Cherry της σειράς KKW Fragrances, αποφάσισε αντί να τραβήξει φωτογραφίες δημιουργώντας εκ νέου καμπάνια, να αντικαταστήσει από προηγούμενες τα παλιά προϊόντα της με τα καινούργια μέσω του Photoshop.
Δεν είναι η πρώτη φορά εξάλλου που η Kim δοκιμάζει τη μέθοδο αυτή. Τον Ιούνιο που μας πέρασε η ίδια αντικατέστησε σε μια selfie της ένα γλειφιτζούρι με ένα δικό της κραγιόν KKW beauty.
Έτσι λοιπόν, μέσω της ανακύκλωσης, ως αληθινή bussiness woman σίγουρα απαλλάχτηκε από περιττό κόπο και χρήμα και φυσικά κατάφερε για άλλη μια φορά η κίνηση της να γίνει viral.
Δες ακόμη: Kylie Jenner | Η πρώτη δημόσια εμφάνιση χωρίς τα fillers στα χείλη της!