H καμπάνια "anti-Photoshop" του Vogue Italia δίνει προτεραιότητα στην αληθινή εικόνα και καταπολεμά τα πλασματικά πρότυπα ομορφιάς
H κίνηση για τη δημοσίευση φωτογραφιών χωρίς πολλή ή καθόλου επεξεργασία έχει κάνει την εμφάνισή της εδώ και αρκετό καιρό και φαίνεται πως καλά κρατεί, μιας και βρίσκει υποστήριξη τόσο από το fashion crowd όσο και από τους celebrities.
Με πρωτοστατούσα τη Gisele στην καμπάνια Sonia Rykiel το 2014 όπου και εμφανίστηκε χωρίς καθόλου makeup αλλά και την editorial φωτογράφιση της Lara Stone αμέσως μετά τη γέννα, το project "Anti-Photoshop" γίνεται όλο και μεγαλύτερο trend, με σκοπό να αναδείξει την αληθινή εικόνα των stars καταπολεμώντας ταυτόχρονα τα επικίνδυνα πρότυπα ομορφιάς που δημιουργούνται με ψηφιακή επεξεργασία και φτάνουν στα όρια του εξωπραγματικού.
Η πραγματικά θετική εξέλιξη αυτής της πρωτοβουλίας αφορά αφενός στην ευαισθητοποίηση γύρω από θέματα της εξωτερικής εμφάνισης που συχνά επηρρεάζουν αρνητικά τις νέες κοπέλες ωστόσο μεγάλη εντύπωση κάνει και η απήχηση της anti-photoshop καμπάνιας στους ίδιους τους fashion insiders που φαίνονται να ενστερνίζονται τη στροφή προς τη φυσική εικόνα και την εξάλειψη ανθυγιεινών μοντέλων ομορφιάς.
Στη Vogue Italia με το ίδιο concept στο μυαλό, αντικρύζουμε αυτό το μήνα την Kate Moss σε μια φωτογράφιση που θυμίζει τις χρυσές 90s εποχές των νεαρών super-models, σε ασπρόμαυρο mood και με εντελώς natural αποτέλεσμα δια χειρός Peter Lindberg. Η επεξεργασία που έχει υποστεί η Kate είναι ελάχιστη-ίσως καθόλου, με τις μικρές ατέλειες του προσώπου της να φαίνονται και να γοητεύουν ενώ όλο το στήσιμο είναι εξίσου ανεπιτήδευτο, με τα μαλλιά της ανέμελα πιασμένα ή να πέφτουν χαλαρά στους ώμους και εντελώς casual ντύσιμο.
Το αποτέλεσμα είναι νεανικό, ανεπιτήδευτο και sexy-μιας και σε κάποιες πόζες η Moss φοράει μόνο κάποια από τα απαραίτητα αποδεικνύοντας γιατί βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των παγκόσμιων super models εδώ και δύο δεκαετίες χωρίς καμία διάθεση να αφήσει τις πρώτες θέσεις..