Η Τζένη Μπαλατσινού και οι 12 Έλληνες σχεδιαστές του Dancing On Ice
Μιλήσαμε με τους designers, τους stylists αλλά και την ίδια την παρουσιάστρια και τώρα ψηφίζουμε! <strong>Διάλεξε το αγαπημένο σου look από τα 12 live του Dancing on Ice.</strong><br /> <em></em>
Μιλήσαμε με τους designers, τους stylists αλλά και την ίδια την παρουσιάστρια
Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του Dancing On Ice, λίγους μήνες πριν, η
Τζένη Μπαλατσινού είχε την ιδέα να φορέσει αποκλειστικά Έλληνες σχεδιαστές και η ομάδα της συμφώνησε. Άλλωστε, στην καριέρα της ως μοντέλο -και όχι μόνο- έχει φορέσει ρούχα τους αλλά έχει υπάρξει και έμπνευση για τους περισσότερους. Θετικά αναγνωρίζεται και το γεγονός ότι είχε τη δυνατότητα να φορέσει όλους τους ξένους σχεδιαστές αλλά ήθελε να στηρίξει την εγχώρια μόδα ειδικά στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.
Μίλησα με τη Τζένη και δήλωσε σχετικά: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που υλοποιήθηκε το project των εμφανίσεων με ρούχα Ελλήνων σχεδιαστών στο Dancing On Ice. Με αυτόν τον τρόπο έδειξα την αγάπη και τον σεβασμό που τρέφω στους Έλληνες σχεδιαστές καθώς με έχουν υποστηρίξει και αγαπήσει αντίστοιχα σε όλη μου την πορεία και την επαγγελματική καριέρα. Μέσα από το Dancing On Ice, το κοινό είδε το ξεχωριστό ταλέντο και τις δημιουργίες των Ελλήνων σχεδιαστών και είμαι σίγουρη ότι οι γυναίκες θα τους εμπιστεύονται, δίνοντας το μήνυμα ότι υπάρχει μεγάλη έμπνευση στην Ελληνική μόδα».
Για δώδεκα συνεχόμενες Κυριακές η
Τζένη έδειξε με το δικό της ξεχωριστό στυλ τη δουλειά ενός σχεδιαστή μέσα από μία εκπομπή με υψηλή τηλεθέαση και απήχηση στο κοινό, κάτι που διαπιστώσαμε και εμείς από την ανταπόκρισή σας στα «look analysis» που κάναμε σχολιάζοντας κάθε φορά τι φορούσε και λέγοντας τη γνώμη μας. Μέσα από την ιδανική σιλουέτα της Τζένης Μπαλατσινού όλοι οι σχεδιαστές ανέδειξαν την προσωπική τους αισθητική.
Μιλήσαμε με 5 από τους σχεδιαστές που έντυσαν την παρουσιάστρια αλλά και με τους stylists Ηλία Μιχαλόλια και Χάρη Γκοτζαμανίδη ζητώντας τη γνώμη τους για το εκάστοτε look:
Λουκία: «Τη Τζένη τη γνωρίζω από το 1990. Μάλιστα, όπως η ίδια επισημαίνει στο βιβλίο που έγραψε η Μία Κόλλια "Λουκία: Ζωή Μόδα Τέχνη", ξεκίνησε δουλεύοντας σε δικό μου σόου και, καθώς η μόδα το επέβαλλε τότε, έκλεισε την επίδειξη φορώντας νυφικό. Όταν ζήτησε δικό μου ρούχο για το DOI, δέχτηκα εκτιμώντας την απόφασή της να φορέσει Ελληνες σχεδιαστές. Επέλεξε, ανάμεσα σε πολλά άλλα ρούχα, ένα vintage μικρό φόρεμα από layers δαντέλαs με κεντήματα, αυτό που λέμε το δικό μου trademark. Αναδείκνυε τους υπέροχους ώμους και τη φιγούρα της. Η φινέτσα της είναι ούτως ή άλλως το γνώρισμά της. Μου άρεσε που το συνδύασε με οπάκ καλσόν καθώς έδωσε μια μοντέρνα πτυχή και ισορροπούσε ιδανικά με την εικόνα της».
Άγγελος Μπράτης: «Από τις επιλογές που πρότεινα στην Τζένη ήμουν βέβαιος πως θα διάλεγε το συγκεκριμένο φόρεμα. Καταρχήν γιατί μπορούσε να το φορέσει με αυτοπεποίθηση μιας και είναι ένα απλό αισθητικά φόρεμα το οποίο όμως ταιριάζει σαν γάντι στο σώμα και δεν αφήνει περιθώρια για τυχόν ψεγάδια. Η φυσική κομψότητα και γοητεία της Τζένης βρήκε το απόλυτο ταίρι για τη βραδιά του ημιτελικού».
Απόστολος Μητρόπουλος: Στο fitting μαζί με τον Ηλία Μιχαλόλια και τον Χάρη Γκοτζαμανίδη ήταν και ο Πέτρος Κωστόπουλος του οποίου η γνώμη μέτρησε πολύ. Ήταν, όντως, αυτό που της πήγαινε περισσότερο απ’ όλα και ήταν ένα πολύ sexy ρούχο. Η Τζένη μέχρι τότε φορούσε μόνο μακριά evening dresses και όχι τόσο αποκαλυπτικά. Βρέθηκα και στο studio τη μέρα του live και έχω να σου πω ότι πέρασα συγκλονιστικά μαζί της και γελάσαμε πάρα πολύ».
Konstantinos Melis by Laskos: «Σχεδιάσαμε ένα λαμπερό φόρεμα ειδικά για τη Τζένη θέλοντας να αναδείξουμε τη θηλυκή της πλευρά».
Βλάσσης Χολέβας: «Το φόρεμα που καταλήξαμε ήταν μια πρόταση μέσα από 3-4 που έδειξα στον Ηλία Μιχαλόλια και στον Χάρη Γκοτζαμανίδη. Τα είδε η Τζένη και διάλεξε αυτό που όλοι μας θεωρούσαμε επικρατέστερο γιατί πιστεύω ότι είναι ένα δύσκολο σχέδιο για να φορεθεί και θέλει τον ανάλογο σωματότυπο. Η Τζένη το ανέδειξε απόλυτα και πιστεύω ότι της πήγαινε πάρα πολύ. Αντιπροσωπεύει το ύφος μου που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως sexy chic».
Ηλίας Μιχαλόλιας και Χάρης Γκοτζαμανίδης σχολιάζουν:
Για τη δημιουργία του Βρεττού Βρεττάκου: «Ένα φόρεμα σε απλή γραμμή που με το μήκος και τον εντυπωσιακό του λαιμό ισορροπούσε το αποτέλεσμα».
Για τη δημιουργία του Βασίλειου Κωστέτσου: «Το strapless αναδείκνυε τους ώμους και η απλή του μορφή και το διακριτικό πράσινο συμβάδιζε με τη φιλική εικόνα και αίσθηση της Τζένης».
Για τη δημιουργία των Deux Hommes: «Σοφιστικέ και arty, ένα φόρεμα που τονίζει την cultural πτυχή της».
Για τη δημιουργία της Λένας Κατσανίδου: «Η κινηματογραφική πλευρά της με φόρεμα που θυμίζει μια updated σταρ του 50».
Για τη δημιουργία του Μιχάλη Ασλάνη: «Η θηλυκή μυστηριώδης πλευρά της Τζένης με το αισθησιακό κόκκινο maxi φόρεμα με τις tuxedo λεπτομέρειες»
Για τη δημιουργία της Σήλιας Κριθαριώτη: «Η νεανική και ροκ Τζενη με το υπέροχο σώμα που τονίζεται από το mini αλλά και τις ψηλές μπότες».
Δες και την εμφάνιση του τελικού κάνοντας κλικ εδώ.