Λίγες εβδομάδες μετά το τέλος του Survivor, του reality επιβίωσης που τρέλανε τα μηχανάκια της AGB αλλά και το μυαλό μας, έρχονται στο φως οι λεπτομέρειες σχετικά με τα κέρδη του σταθμού που αποφάσισε να το προβάλλει καθώς και άλλες παρασκηνιακές πληροφορίες.
Σχετικά, λοιπόν, με τα καθαρά κέρδη που απέφερε η προβολή του reality show, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του typologies.gr, αυτά ανέρχονται στα 3 εκατ. ευρώ στη ζώνη 21.00-1.00, συνυπολογίζοντας το κόστος των δικαιωμάτων, της παραγωγής και τα έσοδα από τη διαφήμιση και την τοποθέτηση προϊόντος. Αντίστοιχα, η κερδοφορία από το «Voice» ήταν 1,3 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα, όπως αναφέρει η αξιόπιστη πηγή του ίδιου ρεπορτάζ στο εν λόγω site, ο Ατσούν Ιλιτζαλί, ο Τούρκος Παραγωγός που γνωρίσαμε και εμείς μέσα από την τηλεόραση, πρότεινε δύο φορές στον ΑΝΤ1 να αναλάβει την προβολή του Survivor, με τις συζητήσεις μάλιστα να φτάνουν σε πολύ ανώτατο επίπεδο, ωστόσο, και τις δυο φορές η απάντηση ήταν αρνητική. Με ποιο επιχείρημα; Το υψηλό κόστος και την άποψη που επικρατούσε ότι δεν μπορεί να σταθεί reality μακριά από το κανάλι του Αμαρουσίου.
Μάλλον δε το σκέφτηκαν καλά!
Δες επίσης: Φαίη Σκορδά: Αυτή είναι η πιο εντυπωσιακή φωτογραφία των διακοπών της!