Η Κόρα Καρβούνη ανήκει σε αυτή τη σπουδαία κατηγορία ηθοποιών που μεταμορφώνεται σε κάθε ρόλο. Τη χαρακτηρίζουν συχνά "χαμελαίοντα" και της αρέσει να το ακούει γιατί απολαμβάνει αυτή την αλλαγή. "Δεν πρέπει να παίζεις για τον εαυτό σου, πρέπει να παίζεις για τον κόσμο. Ο πόνος της Κόρας είναι πολύ μικρός σε σχέση με τον πόνο του κόσμου" λέει στη Madame Figaro γνωρίζοντας την μεγάλη ευθύνη που σηκώνει στους ώμους της. "Η υποκριτική τέχνη έχει ευθύνη" συμπληρώνει.
Ένα άλλο πράγμα που της λένε συχνά είναι ότι μοιάζει απόμακρη. Αν τη γνωρίσει κάποιος θα διαπιστώσει ότι είναι ένα πλάσμα που γελάει συνέχεια και είναι άνετη να μιλήσει για όλα. Ίσως οι δυναμικοί και αυστηροί ρόλοι που έχει ενσαρκώσει να έχουν δημιουργήσει αυτή την "παρεξήγηση". Ένας από αυτούς είναι και η Νίνα Αυγουστάκη που υποδύεται στην σειρά του ΣΚΑΙ "Οι Πανθέοι" που ανανέωσε το ραντεβού της με τους τηλεθεατές κάθε Πέμπτη στις 21:00, με διπλό επεισόδιο.
Η ηρωίδα που υποδύεται η Κόρα Καρβούνη είναι ιδιοκτήτρια ενός μεγάλου αθηναϊκού ξενοδοχείου. Μια γυναίκα πολύ μπροστά από την εποχή της. Τι κοινά έχουν μεταξύ τους; Τι διαφορές βρίσκει η ίδια στη ζωή των γυναικών μέσα στα χρόνια;
Έχεις σημεία ταύτισης με την ηρωίδα σου; Τα αναζητάς όταν ξεκινάς τη μελέτη του ρόλου σου;
ΚΟΡΑ ΚΑΡΒΟΥΝΗ: Δεν με ενδιαφέρει να βρω κάποια κοινά σημεία με εμένα. Αυτό ίσως το κάνεις νεότερος. Όταν είσαι νέος ηθοποιός ξεκινάς πιο πολύ από τον εαυτό σου. Μεγαλώνοντας το ξεπερνάς και υποδύεσαι με τα δικά σου εκφραστικά μέσα, τη δική σου ιδιοσυγκρασία τον εκάστοτε ρόλο χωρίς κατ' ανάγκη να χρειάζεσαι κάποια ταύτιση με αυτόν. Με την Νίνα λοιπόν δεν αισθάνομαι ότι ταυτίζομαι σε κάποιο βαθμό. Δεν νομίζω ότι έχει κάποια κοινά με τον δικό μου χαρακτήρα. Κατ' αρχάς, είναι μία γυναίκα που ζει στο 1939. Αν μη τι άλλο είναι μιας άλλης εποχής γυναίκα σε σχέση με εμένα που είμαι μια σύγχρονη γυναίκα. Πιο πολύ προσπαθώ να είμαι σωστή στην εποχή, δηλαδή στον τρόπο που μιλάει, πώς εκφέρει τη γλώσσα και στους τρόπους και τη συμπεριφορά, που τότε ήταν διαφορετική. Είχε μια άλλου είδους ευγένεια.
Δες περισσότερα στο MadameFigaro.gr