Η Kιάρα Φεράνι σήμερα Δευτέραα 18 Δεκεμβρίου παραδέχτηκε ότι υπέπεσε σε ένα "επικοινωνιακό λάθος" λέγοντας ότι θα έδινε 1 εκατομμύριο ευρώ σε νοσοκομείο παιδιών από τις πωλήσεις χριστουγεννιάτικου κέικ που έφερε το όνομά της.
Μετανιωμένη, με ένα εκτενές βίντεο που ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό, δήλωσε ότι θα προχωρήσει σε αυτή τη δωρεά για το νοσοκομείο Regina Margherita που βρέθηκε στο επίκεντρο της διαμάχης.
"Συνειδητοποιώ ότι υπέπεσα σε ένα επικοινωνιακό σφάλμα, ήταν λάθος μου, καλή τη πίστη, να συνδέσω, μέσω των επικοινωνιών μου, μια εμπορική δραστηριότητα με μια φιλανθρωπική", ανέφερε η Φεράνι στο βίντεο.
Η Φεράνι που είναι μία από τις διασημότερες influencers στον κόσμο, μετρώντας 30 εκατομμύρια followers στο Instagram, με την αποκάλυψη ότι η καμπάνια που έτρεχε τελικά δεν ήταν φιλανθρωπική, δέχτηκε δριμεία κριτική. Μάλιστα αναφορά στην υπόθεση αυτή και στο όνομά της έκανε μέχρι και ο η πρωθυπουργός της Ιταλίας, Giorgia Meloni. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό.
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ιταλίας AGCM ανακοίνωσε την επιβολή του προστίμου ύψους 1,7 εκατομμυρίων ευρώ καθώς οι καταναλωτές παραπλανήθηκαν πιστεύοντας ότι αγοράζοντας ένα κέικ παντόρο με το εμπορικό σήμα της Φεράνι, συνεισέφεραν σε μια φιλανθρωπία υπέρ ενός παιδικού νοσοκομείου.
Παρά τη δέσμευσή της ότι θα προχωρήσει τελικά στη δωρεά του νοσοκομείου, ανακοίνωσε στο βίντεο την πρόθεσή της να ασκήσει έφεση, ώστε να ελαφρυνθεί από το πρόστιμο που της επιβλήθηκε από την AGCM. Μάλιστα, όσα χρήματα δεν καταβάλει τελικά στο πρόστιμο θα τα προσθέσει στη δωρεά της.