Στο πλατό του "Πρωίαν σε είδον" της ΕΡΤ1 βρέθηκε η Ελένη Στασινοπούλου, το πρωί της Τρίτης.
Η εκδότρια της Madame Figaro μίλησε στον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά για την εξέλιξη των προτύπων ομορφιάς, με βάση την ηλικία, στα media αλλά και τη βιομηχανία της ομορφιάς.
"To MadameFigaro του χρόνου θα κλείσει 30 χρόνια στην Ελλάδα! Έρχεται η επέτειος..." σχολίασε αρχικά η Ελένη Στασινοπούλου, συμπληρώνοντας πως τα "γυναικεία" περιοδικά στις μέρες έχουν ξεφύγει από το στερεότυπο των περασμένων δεκαετιών: "Σίγουρα έχουν ποικίλη ύλη, το περιοδικό μας έχει μια ευρεία γκάμα θεμάτων. Συνεντεύξεις ηθοποιών, γιατί να μη διαβάσει ένας άνδρας; Κοινωνικές τάσεις αναλύει επίσης... Στα media πια το "20 χρόνια πριν" μοιάζει αιώνας. Καταλαβαίνετε τις διαφορές μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια - και στην κοινωνία και στα media και στα social media... ".
Για το κεφάλαιο της ηλικίας και της αποδοχής της γυναικείας εικόνας μετά από κάποια ηλικία, η ίδια εξήγησε: "Η αλήθεια είναι ότι αν μιλούσαμε 20 μέρες πριν, δεν θα σας έλεγα τα ίδια πράγματα. Επειδή έσκασε μπροστά μου μια μέρα αυτή η διαφήμιση με τη Μάγκι Σμιθ και συνειδητοποίησα ότι γίνονται όντως βήματα, είμαστε όντως σε μια διαδρομή. Έχω υπάρξει δύσπιστη με όλο αυτό το μάρκετινγκ, το θεωρώ λίγο επιφανειακό. Λέμε συνέχεια για τη συμπερίληψη και δεν εννοούμε τίποτα... Και βλέπω μια μέρα αυτή τη διαφήμιση με τη Μάγκι Σμιθ, 88 χρονών με ρυτίδα παντού, και απέπνεε μια γλυκύτητα και μια τέτοια ομορφιά... Οι περισσότεροι από όσους ακολουθώ μοιράστηκαν την ίδια φωτογραφία, έβλεπα να την αναπαράγουν ξανά και ξανά... Ήταν τόσο ενδεικτικό εκείνη την ώρα, πως κάτι γίνεται όντως! Ήταν ένα βήμα παραπάνω στη διαδρομή, μου φάνηκε αισιόδοξο και ελπιδοφόρο. [...] Μπορεί να μην έχουμε φτάσει σε ένα πολύ καλό σημείο να αποδεχόμαστε την ηλικία και τα σημάδια του χρόνου, τα γκρίζα μαλλιά κλπ, αλλά σίγουρα κάνουμε βήματα σε μια διαδρομή που όλο προχωράει".
Δες περισσότερα στο Υupiii.gr