Μία και μόνο βραδιά· με τα παλιά, με τα πιο πρόσφατα, αλλά και με τα ολόφρεσκά της τραγούδια. Αυτό έταξε στους φίλους της η Ευσταθία, αυτό και παρέδωσε. Κι εκείνοι, παρά το μεσοβδόμαδο του ραντεβού (Τετάρτη), γέμισαν χαλαρά το "Half Note", σιγομουρμουρίζοντας στίχους και υψώνοντας τα ποτήρια τους στην υγειά της.
Το "Λάτρεψέ Με" έγινε άτυπη τελετή έναρξης, το "Πολύ Καλό Παιδί" έδωσε τα πρώτα γκάζια στη βραδιά, τα "Υποκοριστικά" έριξαν τις απαραίτητες γέφυρες με το παρόν της Ευσταθίας. Και η ίδια αποτυπώθηκε επί σκηνής χαμογελαστή, με διάθεση χορευτική, με το κοφτερό της χιούμορ να λάμπει ατόφιο, σφάζοντας με το μπαμπάκι τις σχεσούλες, τις ζωούλες και τα "έεελα μωρέ" της μικρής μας ύπαρξης.
Για εκείνη, εντωμεταξύ, η συναυλία στο "Half Note" ήταν τμήμα μόνο ενός υπερ-δραστήριου και εν κινήσει Δεκέμβρη. Γενέθλια, νέα θεατρική παράσταση με τη Βίκυ Βολιώτη ("Ιζαμπέλ Ρεμπώ, Ο Δικός Μου Αρθούρος", στο Ιδιόμελο), καινούριος δίσκος μετά από καιρό ("Γένους Θρυλικού"), κυκλοφορία ομώνυμου βιβλίου υπέρ της "ηθικής οφειλής των καιρών μας για αποκατάσταση της τόσο τρομακτικά βαλλόμενης σε πολλά μέρη του κόσμου θηλυκής αρχής", αλλά κι ένα ακόμα θεατρικό: "Η Απολογία της Μαρί Κιουρί", με την Πέγκυ Τρικαλιώτη, η οποία συνεχίζει να παίζεται στην Αποθήκη, για 4η σεζόν. Μας το θύμισε η ίδια η Ευσταθία, εκκινώντας το δεύτερο μέρος της βραδιάς με το τραγούδι που έγραψε γι' αυτήν, το "Για Πες Μου Κάτι". Για εκείνες τις πικρές και άδειες μέρες, που δεν αγαπούν τους ποιητές.
Δείτε περισσότερα στο athinorama.gr