Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μας έδωσε μία από τις πιο αξιομνημόνευτες ερωτικές σκηνές στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης

Όταν μουσική, χορός και πάθος γίνονται ένα!

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Το τρίτο επεισόδιο της σειράς Maestro προβλήθηκε πριν λίγες ώρες και όπως ήταν αναμενόμενο, δεν υπήρξε καμία ανατροπή. Η τηλεθέαση "χτύπησε" κόκκινο, ο κόσμος του Twitter κατακλύστηκε με αποθεωτικά σχόλια - ιδίως για τη Χάρις Αλεξίου η οποία ήταν και η αφηγήτρια του επεισοδίου - ενώ ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, μέρα με τη μέρα, κερδίζει έδαφος ακόμα και ανάμεσα στους haters του, οι οποίοι εδώ και χρόνια λατρεύουν να τον μισούν.

Η ερωτική ιστορία ανάμεσα στον Ορέστη και την Κλέλια φαίνεται να μπαίνει στην τελική ευθεία για το μοιραίο, ενώ μόλις χθες, στο μυαλό πάντα του Ορέστη, είδαμε ίσως την πιο αξιομνημόνευτη ερωτική σκηνή που έχουμε δει ποτέ στην τηλεόραση.

Έπειτα από την αιφνιδιαστική επίσκεψη της Κλέλιας στο σπίτι του Ορέστη - με το κρασί να έχει και πάλι την τιμητική του όπως και σχεδόν σε κάθε σκηνή της σειράς - η 19χρονη προτείνει στον "Δάσκαλο" να πάνε μαζί στο Ωδείο προκειμένου να ολοκληρώσουν το κομμάτι που συνθέτει. Προφανώς και δεν πηγαίνουν, γιατί ο Ορέστης είναι τύπος και υπογραμμός, και λίγο φοβάται την επιρροή της Κλέλιας πάνω του, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να βρεθεί στο Ωδείο με τη βοήθεια του μυαλού του.

Και κάπως έτσι, βλέπουμε τους δυο τους να παίζουν πιάνο και παράλληλα να αρχίζουν να φιλιούνται παθιασμένα. Εκεί βγαίνουν και τα πρώτα ρούχα, ενώ οι κινήσεις των πρωταγωνιστών σε συνδυασμό με την υπέροχη, όπως πάντα, μουσική, θυμίζουν πολύ περισσότερο χορογραφία. Και πριν προλάβουμε να συνειδητοποιήσουμε το τι βλέπουμε, και να χωνέψουμε το γεγονός ότι επιτέλους κάτι συμβαίνει μεταξύ τους, προσγειωνόμαστε στην πραγματικότητα και το "χαμένο" βλέμμα του Ορέστη.

Δεν έχουμε ιδέα αν τελικά Ορέστης και Κλέλια θα έχουν την παραμικρή επαφή στα επόμενα επεισόδια, αλλά η συγκεκριμένη σκηνή μας άνοιξε την όρεξη για περισσότερα.