Η τρίτη εκδήλωση για το γάμο της Kourtney Kardashian και του Travis Barker ακόμα απασχολεί τα μίντια με τις φωτογραφίες του να κάνουν τον γύρο του διαδικτύου. Την υπογραφή, όμως, της αισθητικής και των ρούχων του γάμου τους φέρει ο ιταλικός εμβληματικός οίκος μόδας Dolce & Gabbana.
Το fashion brand, που έχει συνδεθεί με τον μαξιμαλισμό της ιταλικής Alta Moda, δεν έντυσε μόνο το γαμπρό και τη νύφη, αλλά και τις οικογένειές τους, ετοίμασε όλο το σκηνικό και το ντεκόρ του μυστηρίου και του πάρτι, ενώ οι σχεδιαστές φιλοξένησαν τον κόσμο στη βίλα και το γιοτ τους.
Οι fans πιστεύουν πως είτε ο οίκος ήταν χορηγός της όλης διοργάνωσης, είτε πληρώθηκε αδρά από την οικογένεια Kardashian/Jenner. Όμως τα πράγματα έχουν ως εξής: Η Kris Jenner, η Khloe Kardashian, η Kim Kardashian, η Kylie και η Kendall Jenner φόρεσαν Dolce & Gabbana outfits που επιδείκνυαν στα social media. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, ο οίκος ήταν εκείνος που τελικά βγήκε νικητής από τον γάμο αφού κατέληξε να μετράει εκατομμύρια μέσα σε μόλις σε 24 ώρες μετά.
Δημοσίευμα του Page Six, αναφέρει πως ο γάμος απέφερε στον οίκο 25,4 εκατομμύρια δολάρια χάρη στην μεγάλη επίδραση που είχαν οι αναρτήσεις στα social media, ενώ συνολικά η αξία της επιρροής τους υπολογίζεται στα 47 εκατομμύρια δολάρια. Στο δημοσίευμα η CEO της Launchmetrics ανέφερε πως ''η αξία της επιρροής των media είναι το πώς μετράμε την επίδοση του brand. Μετράει την αξία κάθε ανάρτησης, κάθε αλληλεπίδρασης και κάθε άρθρου... είναι ένα τρελό ποσοστό επιρροής για τις πρώτες 24 ώρες''.
Πρόκειται για διαφήμιση παγκόσμιου βεληνεκούς κάτι που είχε συμβεί και το 2018 με τον γάμο του Nick Jonas και της Priyanka Chopra, που είχε αποφέρει 22 εκατομμύρια δολάρια στον Ralph Lauren, ποσό που κατάφεραν φέτος να ξεπεράσει το σχεδιαστικό δίδυμο του Dolce & Gabbana.