Οι τίτλοι της θα μπορούσαν να γεμίσουν ίσως μία ολόκληρη σελίδα. Η Νάσια Μάτσα μπορεί να εμφανίστηκε σε ένα επεισόδιο του ριάλιτι παιχνιδιού "GNTM" για να μεταλαμπαδέψει τη γνώση της πάνω στον τομέα του μόντελινγκ στα νεαρά εκολαπτόμενα μοντέλα, όμως η ίδια είναι πολλά περισσότερα από ένα μοντέλο που απλά τα κατάφερε και έκανε καριέρα στο εξωτερικό.
Μεγαλωμένη σε ένα σπίτι που τα περιοδικά ήταν σχεδόν μέρος της διακόσμησης αφού η μητέρα της ήταν graphic designer, η ίδια ήταν σίγουρα πως ήθελε να ασχοληθεί με το αντικείμενο. Με πτυχίο δημοσιογραφίας από το Πανεπιστήμιο του Westminster και 2 μεταπτυχιακά στα media και τη διακυβέρνηση από το London School of Economics και το University of the Arts, το μόντελινγκ μπήκε στη ζωή της εκεί που δεν το περίμενε και δεν το είχε κυνηγήσει ποτέ.
Έχοντας ανασφάλεια με τη μύτη της, όπως θα αποκαλύψει στο επεισόδιο του GNTM, στην αρχή της καριέρας της ως μοντέλο θα ντρέπεται να γυρίσει προφίλ στους φωτογράφους, νομίζοντας πως το συγκεκριμένο σημείο του προσώπου της ήταν μειονέκτημα. Δεν θα αργήσει να καταλάβει πως όχι μόνο δεν ήταν μειονέκτημα αλλά η δύναμη που τη βοήθησε να κλείσει τις μεγαλύτερες δουλειές σε μεγάλους οίκους και εταιρείες.
Μέχρι τώρα έχει γίνει μούσα της Balenciaga, ενώ ο Christian Louboutin την επέλεξε να φορέσει τις iconic γόβες του στην καμπάνια του 2017. "Από 11 χρονών ξόδευα όλα μου τα λεφτά στα περιοδικά και είχα σαν πλάνο, χωρίς να ξέρω τι και πώς, ότι όταν μεγαλώσω θα βγάλω ένα περιοδικό που θα είναι κάπως ιδιαίτερο. Ούτε και εγώ το πίστευα ούτε και κανένας. Λέω στον εαυτό μου 'Νάσια ηρέμησε και βρες ένα πρόβλημα. Μόνο έτσι μπορείς να κάνεις κάτι διαφορετικό, βρίσκεις ένα πρόβλημα και μετά δουλεύεις για το πως να το λύσεις'", είχε δηλώσει σε παλαιότερη συνέντευξή της στο Madame Figaro.
Πέρα όμως από την αγάπη της για τη μόδα, το κομμάτι που επίσης τη συναρπάζει είναι η αρθρογραφία μέσα από την οποία έχει προσπαθήσει να ερευνήσει κοινωνικά, πολιτισμικά θέματα, τεχνολογικά, beauty και ό,τι άλλο μπορεί να απασχολεί μία νεαρή γυναίκα που σκοπό να ρουφήξει όση περισσότερη ζωή μπορεί. Με εκδόσεις όπως Vanity Fair, Financial Times, Dazed, Vogue, Wired, GQ να έχουν δημοσιεύσει άρθρα της, η ίδια αναμφισβήτητα νιώθει περήφανη.
Με λίγα λόγια, η Νάτσια Μάτσα είναι ο ορισμός της φράσης "ό,τι βάλεις στόχο, μπορείς να γίνεις", αφού πριν καλά καλά κλείσει τα 30 της χρόνια, έχει καταφέρει να κατακτήσει τον χώρο της μόδας και των Media.
Ενδιαφέρον προκάλεσε το πρότζεκτ της όπου φωτογραφήθηκε σαν τη σύγχρονη μυθική Μέδουσα, για τη Vogue Italia, του οποίου την παραγωγή ανέλαβε η ίδια, θέλοντας να εξερευνήσει το θέμα του σεξισμού, των βιασμών και όλης αυτής της κουλτούρας, το οποίο άρθρο μάλιστα υπέγραψε.